Sexthing … PART I

Am citit un post, pe undeva, hai sa ii fac reclama ca pe mine ma incanta: http://secsinblog.blogspot.com

Ma regasesc foarte mult in tipa din acel post. Imi aduce aminte de varsta de 17 ani, pe atunci de abia incepusem viata sexuala.  A fost o vara frumoasa, pe care am trait-o ca pe o telenovela. Eu i-am furat dragostea celei mai bune prietene de pe atunci, urat din partea mea nu? Desigur eu am suportat consecintele, ea m-a dat de gol catre ai mei cu cateceva: ca fumez, ca beau ca o alcoolista la party-uri, etc.

Imi placea tipul la nebunie, era foarte frumos, avea chipul angelic si parul mai lung decat al meu, asa ca dupa 2 luni deja mi-o trageam cu el. Era o relatie frumoasa, toti erau incantati de noua lui achizitie: eu. “Ce ingeras!”, “Ce finuta e tipa”, “Tine coaie de ea ca atunci cand mai creste se face buna in draci”, etc…

Dupa un timp, cam dupa 6 luni aveam sa ii cunosc adevarata fata. Era un nenorocit, un cretin si un idiot. Dupa ce am furat din propria casa un aparat foto sa il scap pe el de parnaie, nefericitul nu a mai fost la fel. Ajunsesem sa fac tot ce imi cerea, tot ce voia el, cretinul ma santaja ca le spune alor mei. De teama de bataie normal ca faceam.

Dupa acea perioada am ramas legata de el inca 2 ani si ceva. Intre timp, aveam sa prind gustul celor mai reusite partide de sex din viata mea de adolescenta timida. Din momentul in care el incepuse sa ma calce pe bataturi, m-am schimbat. Am devenit cea mai mare curva. Cu ajutorul lui am ajuns la numarul impresionant de 16. Nu pot sa zic ca mi-o trageam zilnic cu altul.

Primul a fost Coco…le spun numele adevarate, poate isi mai aduc si ei aminte de mine. Era genul de rocker simpatic, cu un flesh tunnel in urechea dreapta, piercing, skate shoes in picioare, lucru ce ma innebunea la vreunul pe vremea aia.A fost un futai programat sa zic asa, auzisem ca e tare bun, ca fute bine si am zis: De ce nu?

Fac rost de numarul lui de telefon, ma dau la el, bla bla bla. Tot ce trebuia sa fac sa il conving sa ne vedem si apoi sa ne-o tragem. Ne intalnim in parc, eu aveam la mine prezervative, deh, fata precauta. O dam in discutii filozofice, apoi religioase, apoi sexuale. Nici nu apuc sa dezvolt ideea, ma ia si ma saruta. Nu voi da detalii mai departe, decat ca eram la amfiteatru (parcul tabacariei), oamenii isi plimbau jivinele pe acolo si noi nu aveam niciun stres sa ne-o tragem. O avea foarte groasa, frumos modelata, mai frumoasa  decat cea a iubitului meu de pe atunci. Ma penetra atat de greu, incat mai aveam putin si incepeam sa zbier. Atunci a fost si prima data cand am observat ca durerea imi provoca o maaare placere. Voiam mai mult, mai dureros, mai nabadaios.

M-a acoperit cu geaca lui, ma tinea strans, ne-o trageam in voie,nici frigul nu il mai simteam din acel moment. Era octombrie, batea vantul al naibii de rau, cu o zi inainte plouase, dar mergea. Era o experienta diferita de prima si asta conta cel mai mult.

Dupa ce am terminat treaba, ne-am ridicat, ne-am imbracat, ne-am aprins o tigare si ne-am continuat discutiile ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.

Nu m-am simtit nasol ca mi-am inselat prietenul. Eram in al 9-lea cer, ma razbunasem. Dar ala era doar inceputul la ceea ce aveam sa fac mai departe.

Sexthing … PART I

One thought on “Sexthing … PART I

Zic si eu...

