Trist ….

Credeam…Credeam ca o sa fiu pe deplin fericita alaturi de el… Dar indiferenta lui ne desparte. Ma pierde si nu stiu ce sa fac sa ii arat asta… Ma pierde si il pierd si eu din sufletul meu…

Nu ne mai leaga nimic. Nimic din ce ne lega nu mai conteaza… Eu sunt femeia, deci eu trebuie sa duc greul. O inteleg acum pe ea, cea dinaintea mea, care l-a lasat balta fara niciun cuvant. Cea care si-a luat bagajele, si-a gasit altul, altul care sa ii ofere ce nu ii oferea el. Sau mai bine zis, ce nu ii mai oferea el.

Nu vreau sa ajung si eu asa. Am la cine sa ma duc, dar nu vreau. Nu vreau sa il parasesc la fel ca ea… Stiu ca daca as pleca de langa el si-ar lua viata. Am mai spus ca sunt genul ala de persoana ce provoaca dependenta? Am reusit minunea asta si cu el … Dar comportamentul e mai puternic decat dependetele lui…

Ma deruteaza atat de mult comportamentul … Nu stiu ce sa mai cred!
Acum ma ia in brate, ma saruta cu foc, ne-o tragem pasional, ne tinem in brate…uneori, de abia ma suporta in preajma lui, ma da la o parte, isi face de lucru in alta parte, iar dupa ce ne-o tragem, sa imbraca si se pune inapoi la calculator…Ce dracului sa inteleg din asta?
Cu ce dracului i-am gresit?

In curand imi voi lua talpasita…voi pleca…si asa voi ramane!

Trist ….

2 thoughts on “Trist ….

  1. Eu nu sunt atat de sigur ca si-ar lua viata. Nu neg calitatile tale de a deveni “drogul” cuiva, dar ca persoana respectiva sa aduca vorba de sinucidere mi se pare o dovada de prostie si lasitate. Daca s-a ajuns la indiferenta e trist. Eu zic sa nu-ti mai faci mari sperante. Oricum, ai grija cand iei o decizie sa nu ajungi sa o regreti mai tarziu. Take care.

    Like

Zic si eu...

