Sad … but happy after all …

Dupa atata timp, realizez ca sunt in sfarsit fericita! Si realizez ca “el” nu ma merita … You’re just a face now!

M-am rupt in sfarsit de trecut … Am reusit sa trec peste, chiar daca acum scriu despre el, dar macar nu mai scriu cu durere in suflet, ci cu durere in cur s-o zic pe sleau!

Nu m-a meritat. Si nu ma mint. Si nu l-am meritat nici eu pe el. Eu meritam pe cineva care sa ma supuna, sa imi arate ca nu eu domin toata relatia. El merita pe cineva care sa simta, sa stie sa arate ceea ce simte, pe cineva linistit, nu o rebela ca mine.

So, m-am calmat, nu eram facuti unul pentru altul. Si am mai invatat un lucru, unde ai scuipat odata, nu mai lingi dupa. Daca nu a fost sa fie din prima, nu o sa fie sigur din a 2-a.

El se minte singur … El alina durerea aruncand cu noroi in mine. Dar … daca il ajuta, spor la treaba!

Mintea aia bolnava … Dar a lui e mai mult decat atat!

Iubitul meu, iubirea vietii mele, nu este un las, nu arunca cu noroi in mine sperand sa ii treaca PROSTIA! Iubitul meu nu actioneaza miseleste, mintindu-se pe sine, iar odata cu el si pe restul.

Iubirea nu este asa, iubirea nu se uita, nu e ca o durere care iti trece imediat dupa ce ai luat un analgezic, nu trece daca te scufunzi in alcool.

Recunosc, nu am iubit pana acum, a fost doar senzatia de high, de drag fata de cineva, teama de singuratate, dorinta de a iubi. Dar tu nu ai fost cel de care aveam nevoie, nu ai fost cel care sa imi impuna limite, nu mi-ai oferit ceea ce am vrut, pentru ca ai fost un caracter slab! Iar caracterele slabe au de suferit.

Acum sunt fericita cu alt “EL”. Un el care stie sa ma controleze, stie sa ma faca sa il doresc mereu, stie sa imi impuna limite, stie sa ma iubeasca, sa mi-o traga fara sa ma violeze.

Tu ai pierdut acum! Tu esti slab si trebuie sa cazi!

Sad … but happy after all …

Zic si eu...

