Iubesc!

Iubesc! In sfarsit pot spune relaxata ca iubesc!

Il iubesc cu sufletul, cu inima, cu trupul, cu totul. Pana si hainele mele il iubesc, altfel nu imi explic cum i-ar putea lua mirosul pe ele.

Il ador, este tot ceea ce am cautat! Este jumatatea mea perfecta, il accept asa cum e, cu bune si cu rele.

Cand nu vorbesc cu el, ma gandesc la el.Cand este plecat, ma doare gandul, toata lumea se intoarce pe dos. Cand vorbesc cu el, ma gandesc numai la noi. Dar cand se intoarce, parca totul revine la normal, totul este mai vesel, mai frumos.

El e soarele de dimineata, e apusul meu, el este totul pentru mine. Il iubesc pentru ca ma protejeaza, pentru ca ma iubeste si el pe mine. Il iubesc intru totul.

Ii iubesc nebuniile, fixurile, calitatile si defectele.
Il iubesc pentru ca stie sa ma inveseleasca dar si sa ma certe. Stie sa imi impuna limite, stie sa ma controleze. Il iubesc pentru ca nu pot fi niciodata suparata pe el, gaseste ceva cu care sa se revanseze!

Iubesc felul in care ma tine de mana si felul in care ma strange in brate si ma pupa pe cap, felul in care ma priveste, felul in care ma mangaie si se joaca cu parul meu.

Il iubesc pentru ca stie ce si cum sa faca sa ma simt bine, stie sa ma atinga, stie sa ma sarute. Il iubesc si pentru ca mi-a oferit adapost si mancare atunci cand nu mai aveam asa ceva…

Il iubesc pentru simplul fapt ca EXISTA!

Este perfect! E al meu si sunt mandra de el.

Love is you.
Love is me.
Love is something you can’t see.
Love is nice.
Love is sweet.
Love will sweep you off your feet.
Love is soft.
Love is best.
You can feel love in your chest.
Love is great.
Love is kind.
Love is always on my mind.
Love is special.
Love you cherish.
My love for you will never perish.

Iubesc!

Zic si eu...

