Lupte peste lupte ….

Aveam nevoie sa ma ridici atunci cand cad…Aveam mare nevoie de afectiune si intelegere. Dar tot ce am primit au fost numai lovituri atunci cand eram jos. Nu voi mai lupta, nu de una singura. Nu i mai acoperi ochii inca o data si nu voi mai da skip momentelor neplacute.

M-ai ajutat sa decad, sa ma las in voia sortii, sa nu-mi mai pese de mine …

Si sa lupt de una singura nu e usor. E al dracului de greu si doare al dracului de mult sa vad ca nu mai suntem “doi”. Sunt doar eu in mijlocul luptelor. Doar eu trebuie sa lupt sa pot salva treaba asta numita “noi”.

Dar nu mai am nevoie de tine. Nu mai am nevoie de sustinerea ta, nu mai am nevoie de nimic ce te reprezinta. Acum esti zero pentru mine. M-ai dezamagit, iar asta a pus capat.

Esti un egoist, nu ti-a pasat niciodata de mine. Era vorba despre tine tot timpul dar am vrut sa fiu oarba, am preferat sa cred ca intr-un fel contez si eu. Dar nu a fost asa, conta doar viata ta, conta sa nu fii singur.

Mi-ai distrus inca o etapa a vietii mele de copil. Dar, din pacate, m-am calit. Nu mai dau crezare oricarui idiot ce imi iese in cale si imi promite multe si de toate.

Copilul acela care asculta de tine, care statea drept in fiecare lupta, e inchis pe vecie. Va ramane doar o amintire proasta si oribila. Tine minte, doar o amintire.

Te voi arunca in strafundul sufletului, pentru ca acolo meriti sa fii. Doar o scursura, doar o alta amintire neplacuta.

Am crezut, dar acum am deschis ochii.

Lupte peste lupte ….

Zic si eu...

