Christmas wish … gone bad!

Un sarut pasional de-a lungul gatului sau m-ar face sa uit cine sunt. I-as saruta buzele moi si fine pana m-as pierde in euforia momentului. I-as gusta fiecare parte, fiecare centimetru al corpului, fara saimi mai pese de cei din jurul meu. Am fi doar noi doi, eu si fantezia mea puternica, mai puternica decat vointa mea.

Nu…nu caut sa imi fac loc in sufletul lui, in inima lui, este doar o fantezie, o partida al naibii de buna doar pentru o noapte. Un moment ar fi de ajuns, un moment prelungit, care sa imi ramana in memorie pe veci, pentru restul vietii.

Da! Vreau sa mi-o traga! Pasional, salbatic, vreau sa i-o simt adanc, sa o vad, sa o gust, dar mai presus de toate, vreau sa fiu a lui. Vreau sa imi simta pielea cum se infierbanta, vreau sa imi simta sanii ce tresar la atingerea lui fina.

Pentru fantezia mea as face orice, orice in acel moment de nebunie. Nu as face dragoste, nu il iubesc, as face sex nebunesc! Ca si cum ar fi ultima mea zi pe pamant, ultima clipa ramasa din existenta mea, ca o ultima dorinta. […]

Cam asa suna my christmas wish … Pana acum cateva zile. Am vazut ce persoana este cu adevarat. Nu m-as incurca niciodata cu unul de teapa lui. Cum am putut sa imi doresc asa ceva? Atunci il voiam eu, doar pentru mine. Acum e al alteia. Acum il vad altfel. Acum ma vrea el, dar nu-l mai vreau eu. Si asa s-a mai dus naibii o dorinta de Craciun.

Christmas wish … gone bad!

Zic si eu...

