Merry Christmas !

 

Primul an in care am simtit bucuria Craciunului. Nu m-am asteptat! Astazi am invatat sa imi pretuiesc parintii. Da…recunosc, am fugit din cauza presiunii asupra mea. Dar acum stiu ca ma iubesc, stiu ca imi doresc numai binele. Acum stiu ca sunt “copilul” lor indiferent ce s-ar intampla.

Craciunul nu semnifica numai daruri…Craciunul este pentru familie, pentru sentimente placute, pentru caldura sufleteasca. Este o sarbatoare ce mi-a umplut sufletul cu bucurie si cu fericire, sa stiu ca cineva ma va ajuta oricand sa renasc, sa ma ridic atunci cand altcineva ma doboara.

Am atat de multe dorinte, atat de multe sperante si vise. Dar una singura as vrea sa mi se indeplineasca cu adevarat.. Pacat ca nu se poate, pacat ca nu este omeneste posibil. Pacat ca nu s-a descoperit inca elixirul vietii vesnice…

Dar totusi, o dorinta sper sa mi se implineasca. Sa fiu iertata de cei carora le-am cauzat durere.

 

Craciun fericit!

Merry Christmas !

One thought on “Merry Christmas !

Zic si eu...

