Nu am vrut …

 

 

Nici nu ai idee cat a insemnat pentru mine sacrificiul de a te lasa in urma…

A fost in joc fericirea mea, binele meu … Nu m-am gandit cat de mult voi rani pe altcineva, de fapt, la momentul ala nu conta altceva decat sa scap de iadul ce locuia in casa mea. Un dram de intelegere nu am primit, toti m-ati judecat, toti v-ati gandit la partea vatamata.

Nu ati avut altceva decat cuvinte pline de ura de spus … Nu ati stiut sa indreptati raul, nu ati incercat sa ii alinati durerea, nu ati facut decat sa o intensificati.

Iarta-ma daca ai avut impresia ca nu imi pasa. Imi pasa prea mult, de aceea am plecat. M-am simtit proasta, idioata, cum vrei tu sa imi spui. Dar ei erau datori sa iti aline durerea, sa te faca sa crezi ca nu a fost asa rau.

Poate ti-ai gasit pe altcineva, poate acum esti iar increzator, dar uita-te bine, analizeaza bine totul. Vreau sa fii fericit, sa poti spune cu incredere “O iubesc”.

Poate ca daca as putea, ti-as explica totul, pe indelete, acum ca sunt calma si firea mea auto-destructiva s-a mai calmat. Poate daca m-ai asculta ai intelege ca nu am facut nimic rau intetionat, te-am mintit ca sa te pot indeparta, sa te fac sa ma urasti, ca apoi sa plec linistita ca nu ma mai iubesti si ca nu-mi vei simti lipsa …

Se pare ca am esuat. Dar te rog asculta-ma daca vei avea ocazia, am multe lucruri de spus, multe lucruri de impartasit. Nu vreau sa las totul neterminat, neclarificat.

Sorry, but i’m not that easy to love …

 

Nu am vrut …

Zic si eu...

