Confuza …

Liniste. Doar liniste si gol in jurul meu. Dar, pana la urma, nu asta mi-am dorit? Si de ce acum nu mai pare atat de frumos ceea ce mi-am imaginat?

De ce acum linistea mi se pare asurzitoare, ordinea imi pare un haos ce ma dispera …? De ce acum am impresia ca nu am nimic din ceea ce mi-am dorit?

De ce ma plictisesc toate lucrurile din jurul meu? De ce nu mai are nimeni importanta pentru mine? Asta inseamna sa fii independent? Sa nu mai simti nevoia de prezenta umana langa tine pentru ca nu mai depinzi de nimeni?

Poate ca nu toate sunt ceea ce par, poate ca imi doresc prea mult. Nici eu nu mai stiu. Am obtinut tot timpul ceea ce am vrut, iar apoi m-am plictisit de acel ceva.

Am nevoie de adrenalina, de actiune, de copilarii, am nevoie de momente intense. Iar odata ce voi obtine toate astea, ma voi plictisi iara?

Ce anume mi-ar mai trezi interesul? Nu imi mai place nimic, nu ma mai multumeste nimic … Nu mai vreau nimic.

Nici eu nu imi dau seama.

….. Sau poate am nevoie de atentia lui, am nevoie de un partener de joaca in viata asta trista si monotona …

De-as putea sa imi dau seama ce imi trebuie …De-as putea numai sa imi dau seama ce imi poate capta si retine atentia …

Confuza …

Zic si eu...

