Sacrificii

 

 

I-am marturisit unui “el” ca m-am indragostit. Dar nu la asta vreau sa ajung. M-a uimit lucrul pe care l-a putut interpreta el, ca IL IUBESC.

M-as putea lungi la nesfarsit ce inseamna de fapt pentru mine sa ma indragostesc, ce ar putea insemna pentru altii, dar nu mi-a intrat inca salariul.

Are un caracter nabadaios. E genul acela de baiat dupa care as alerga cu o lopata sau cu o drujba, iar cand m-as apropia de el l-as lua in brate. I-am spus ca ma voi gandi mai mult la ceea ce i-am spus. Uimitor, nu am dormit toata noaptea gandindu-ma la semnificatii, importanta, interpretari, etc.

Sunt indragostita de un caracter, nu am idee cum sa explic. Nici macar nu stiu daca este adevaratul el sau este doar unul afisat conform situatiei.Nu ii hiperbolizez imaginea, nu gandesc asa. Doar ca m-am indragostit de el, de caracterul lui interesant. Sau poate asta imi capteaza atentia.

Si daca as sti ca este posibil ceva, m-as intoarce acolo. Mi-as lua inca o data viata in propriile maini, as face un sacrificiu numai de dragul unei posibile “iubiri”. Dar nu e dupa mine, lui nu ii pasa, iar eu nu vad un viitor. Sau poate vad un viitor, dar nu ma ajuta el.

Si poate se gandeste ca ma face sa sper degeaba, iar apoi voi sfarsi dezamagita. Dar eu trec peste orice dezamagire, eu trec peste orice.

Ce sa fac oare?! Sa trec peste? Sa insist?

Si acum ma gandesc la un lucru…oare trec iara prin aceeasi situatie? I love what i can’t have?!

Well…no!

Sacrificii

One thought on “Sacrificii

Zic si eu...

