De ziua mea!!!

 

 

Happy birthday to me… As putea incepe asa. Am zis ca voi mai scrie un post nou de abia la ziua mea…si uite ca am fost capabila sa ma tin de asta.

Nu am mai avut stare de scris pe blog, nu am avut ce sa descarc pentru ca in ultima vreme mi-au tinut companie Jagermeister-ul si berea, ele mi-au ascultat of-urile… Si sa nu uit de buna mea prietena Aniko.

Astazi implinesc 21 de ani de viata zbuciumata. A fost frumos pana aici, un drum plin de gropi dar si de peisaje minunate, momente de fericire parca nesfarsita dar si momente de agonie, disperare si multe alte sentimente amestecate.

Da, chiar aveam nevoie de o schimbare. Si uite cum toate mi se aseaza in fata ochilor exact cum trebuie. Imi dau demisia de la vechiul job, imediat apare alt job, si crede-ma ca eu nu am mai cautat, dar m-a gasit el pe mine!

Si uite asa, viata mea merge din ce in ce mai bine, totul decurge asa cum am dorit.

Ce cadou am primit de ziua mea?

Unul foarte frumos: Un/o Veverita Degu … Este cea mai blanda si cea mai scumpa fiinta de pe planeta. De cand mi-a murit hamstericul, mi-am dorit inca o rozatoare dar care sa traiasca mai mult. Si uite asa am ajuns sa detin sufletelul asta.

In rest, toate bune si frumoase. Am mai imbatranit 1 an, unul care a trecut mai repede decat ma asteptam, cu experiente placute, oameni noi, caractere noi si totodata eu “CEA NOUA”.

 

De ziua mea!!!

Zic si eu...

