Schimbare

Image

 

Eram atunci, candva, o copila rezvratita ce nu traia decat dupa regulile parintilor. Nu aveam idee ce avea sa imi rezerve viata, cea mai importanta era iubirea. Asa am ajuns sa il cunosc pe el, cel care mi-a schimbat viata complet, cel care mi-a marcat viitorul, trecutul si prezentul.

Dar asa cum am aflat ce e iubirea, am aflat si celelalte sentimente, poate la o varsta prea frageda. Primul sarut, prima imbratisare plina de patos, prima “cearta”…toate au fost pentru prima data, cu el.

Dar acum stiu ca a fost doar o joaca, eram prea copii sa realizam ca de fapt de iubeam si ca de fapt ne vom schimba viata unul altuia.

Acum imi dau seama ca era ceva mult mai serios. Atunci m-am intors la el pentru prima oara. Atunci am avut ocazia sa il descopar cu adevarat. Iar cei trei ani cat am stat despartiti, ne-au schimbat pe amandoi. Caracterul meu luase o intorsura groaznica, Nu mai eram aceeasi copila inocenta, nu mai aveam aceeasi gandire, iar cuvintele mele trebuiau sa fie lege pentru cel ce voia sa stea alaturi de mine.

Devenisem mai puternica, viata imi oferise multe momente grele, iar lacrimile nu mai insemnau nimic pentru mine. Eram foarte aproape de o piatra. Dar el reusea sa ma transforme intr-o fata romantica, reusea sa ma faca sa traiesc viata cu bune si cu rele. Era langa mine si era cel ce imi spunea ca totul va fi bine, chiar daca nu stia nici el ce avea sa se intample.

Si acum imi pare rau. Dar nu mai pot schimba nimic, totul s-a consumat, ne-am consumat, si mai ales el. Acum am vazut ce este viata, ce inseamna sa muncesti, sa traiesti cu greu, sa te imbolnavesti si sa nu fie nimeni langa tine sa te incurajeze.

Acum ma simt singura, dar pot sa traiesc asa, pe propriile forte, fara sa mai depind de nimeni. Insa, viata a avut grija sa ma rasplateasca pentru tot binele si tot raul provocat.

Nu mai sunt cea care eram, am trecut prin toate schimbarile posibile, de la un copil iresponsabil, la adolescent cu probleme, ca apoi sa ma maturizez in cel mai urat mod. Acum nu mai am nicio placere in a trai, viata mi se pare dura si monotona, viitorul il vad sumbru.

Inca incerc sa imi dau seama unde m-am pierdut, ce nu a mers bine. Dar nu gasesc nimic, totul mi se pare ca a decurs cat se poate de bine. Si totusi, m-am schimbat in mai rau, din punctul altora de vedere, in mai bine.

Dar ce e atat de bine cand nu mai ai nimic placut, cand nu te mai bucuri de simplul fapt ca ai mai prins inca un rasarit de soare, ca ai ce manca si ai un adapost… ? Ma simt atat de trista, nu am cuvinte…

Atat de trista, pentru ca fiecare zi insemna inca o etapa a schimbarii mele si asta nu va schimba cu nimic faptul ca presimt ca ma voi trezi la final singura, fara niciun sprijin.

Sunt pe drumul schimabrii, dar nu ma voi abate, nu stii niciodata ce iti rezerva viitorul.

Schimbare

One thought on “Schimbare

  1. Acum e doar momentul cand crezi ca nu mai e loc de iubirea aia nebuna din liceu, well, te inseli, e loc si inca destul. Probabil ca intr-un timp nu prea lung or sa-ti dispara toate gandurile astea si o sa imbratisezi un nou rasarit de soare.

    Like

Zic si eu...

