Relatiile sug!

 

 

Da..titlul spune tot. Relatiile sunt de rahat si am ajuns la aceasta concluzie in urma a 5-6 ani de experienta continua. Am vrut sa vad pe pielea mea ceea ce credeam ca e doar o idiotenie din partea unei tipe dezamagite ca nu a iesit cum a vrut ea.

Acum am ajuns si eu pe aceeasi cale. As putea sa insir cateva motive pro..dar de ce as face asta cand nu au nicio importanta.

In schimb voi insira cateva CONTRA:

In primul rand, nu poti face ce doresti tu, cand doresti si cum deoarece cu siguranta persoana de langa tine va spune ori ca nu e bine, ori ca nu are chef sa faca cu tine, ori nu ai tu chef sa faci acea treaba cu el. So, da-i flit.

Urmatorul ar fi faptul ca niciodata nu va fi de acord in intregime cu tine si CU SIGURANTA vor aparea nemultumiri, doar ca pana la punctual acela in care bubui si scoti prin piele si cele mai mici lucruri, amandoi va abtineti!

“O sa trecem peste. Nu e chiar asa grav.

Daca nu gasesti persoana care sa aiba cat de cat aceleasi gusturi cu tine, nu ai nicio sansa sa ajungi Linistit mai departe. Automat veti ajunge sa va interziceti unul altuia lucruri micute. Apoi, cel care vede ca prostul de langa el, trece peste si ii face pe plac, va ajunge de la lucruri micute, la lucruri din ce in ce mai importante.

Urmatorul cel mai important lucru este ca ajungi sa nu te mai vezi asa des cu prietenii tai pentru ca intervine anturajul lui. Vai, iara trebuie sa iesim cu prietena aia a ta? Hai ca iesim cu gasca mea, ia-o si pe ea. Si tu te iei cu gasca lui, el la fel, iar prietena ta cea mai buna va sfarsi trista si dezamagita. Ce lux!

Cred ca ar mai fi o mie de motive pentru care relatiile sunt de cacat. Prefer sa nu intru in subiectul legat de inselat, de facut ochi dulci alteia, dupa ce ati stat 7 ani impreuna, fireste ca s-a saturat de tine!

Sfatul meu…acordati-va cat mai mult timp unul, departe de celalalt. Nu prea mult, pentru ca la un moment dat poate aparea in peisaj o a treia persoana. Sau se poate intoarce una din trecut, exemplul in cazul meu.

Alt sfat…iubirea eterna nu exista. Exista  placerea de la inceput, apoi fluturi prin stomac, aia fiind de fapt din cauza faptului ca inainte sa merem la intalnire mancam bine sa nu ne deranjeze mama in timpul ei cu : Hai mai repede acasa sa mananci!

Iubirea e doar o stare de afectiune catre cel de langa tine, pana cand incepe sa faca toate cele de mai sus (si cele pe care nu le-am inclus).

Apoi, apar certurile, trebuie sa va despartiti pentru ca nu va mai puteti suporta unul celuilalt actiunile, comportamentul etc.

Asta este valabil si in cazul cuplurilor “SUPER FERICITE”. Asa am patit-o nu 1 data, ci de mai multe ori. Asa ca, ultimul meu sfat, FITI EGOISTI. La un moment dat o sa va dati seama ca ar fi fost mai bine daca aplicati asta de la inceput.

Si sa nu uitam, relatiile de durata sug!

Relatiile sug!

3 thoughts on “Relatiile sug!

Zic si eu...

