OK!

 

Am alergat atat de mult timp dupa himere. Chiar credeam ca exista dragostea adevarata, ca pot iubi pe cineva cu tot sufletul meu. Se pare ca el a avut dreptate. Nu l-am iubit, sau hai sa nu fiu atat de dura. Nu l-am iubit destul.

Inca ma mai uimesc si eu cateodata. Pot spune relaxata ca mi-a trecut tot. Nu il mai vreau langa mine, nu mai am nevoie de el. Trebuie sa recunosc ca ar fi posibil sa-mi fi placut viata alaturi de el.

Imi pare rau dragule, nu te-am iubit. De fapt, eu nu am iubit pe nimeni. Tot ce faceai era sa ma tragi in jos. Trebuia sa te gandesti inainte sa sacrifici totul pentru mine…Stiai ca nu merita, din experienta anterioara.

Cineva m-a ajutat sa realizez ca intr-adevar, merita sa indepartezi tot ce iti face rau, tot ce te afecteaza intr-un mod negativ. Si asta m-a ajutat sa imi dau seama ca de fapt, de cand ma stiu am avut tendinta de a trece mai departe cu ce n-a mers, am aspirat la mai mult decat aveam. Dar ceva, m-a facut sa stagnez la momentul acela. Inca nu am reusit sa imi dau seama ce anume…

 

OK!

4 thoughts on “OK!

Zic si eu...

