Strainul din vis….

 

In sfarsit te intalnesc…Esti necunoscutul din visele mele. Esti cel pe care l-am cautat toata viata, peste tot in lumea asta.

Incerc sa te ating…esti retinut. Te rog, las-ma sa te simt! Mainile mele visau de mult la trupul tau.

Ah…te ating! Esti atat de real si totusi, raman uimita. Te-am gasit exact atunci cand imi pierdusem pana si ultima frantura de speranta, cand nu credeam ca te voi mai afla vreodata.

Ramai, te rog…Vreau sa iti simt sufletul, sa iti citesc gandurile. Esti superb..Ma intreb, oare iar visez? Imi spui ca nu, este adevarat si esti langa mine.

Te implor, spune-mi ca nu ma vei parasi prea curand. Fii al meu, macar acum cand esti langa mine, cat inca iti pot simti prezenta…

Ma lasi sa te ating…Imi incant simturile cu pielea ta fina…Iti iubesc mainile, sunt atat de puternice si totusi, atat de fragile. De ce esti incordat…? Esti atat de sexy cand iti e teama…

Iti sarut pieptul..Esti atat de cald, atat de moale, atat de fin…Gatul tau ma tenteaza, incep sa imi doresc mai mult. Ma apropii de buzele tale, dar te retragi.

Nu-ti fie teama, promit ca nu te voi rani. Lasa-ma sa le sarut, sa le simt fierbinteala, sa le simt dulceata…

Te iau in brate si imi poti simti corpul cum vibreaza. Atinge-ma, nu-ti face griji. Te-am asteptat cu atata nerabdare, cu atata emotie.

Nu-ti voi cere sa ma iubesti, doar fa-ma a ta. Fa ce vrei din trupul meu…nu te voi opri…Pielea mea tanjea de mult dupa atingerea ta, vreau sa iti simt trupul langa al meu…

In ochii tai citesc neincredere…dar gesturile tale par a fi atat de cutezatoare. Ma afund in uitare.Nu-mi mai pasa de nimic, atata timp cat esti langa mine.

Image

One thought on “Strainul din vis….

Zic si eu...

