Relatie stabila sau One-night Stand??

 

 

Din cate am observat in ultima vreme, am ajuns sa cunosc din ce in ce mai multe persoane care au o relatie stabila. Dar nu asta e problema. Baiul este ca sunt nemultumiti de situatie si ca cei mai multi ori au fost pe cale sa insele, ori au facut-o deja. Din momentul acela, am inceput sa privesc situatia diferit.

Nu voi judeca acele persoane, si eu am avut scapari de genul si motivele probabil le stiu dar eu, dar le stiu foarte bine.

Nu cred ca ar trebui sa se intample asa ceva. Orice motiv ai avea sa stai langa persoana respectiva, inlatura-l. Vei vedea cat de fain este sentimentul de libertate. Mila nu-si are locul aici, nu este ca si cum toata viata ta ar depinde de el/ea. Vei rani si mai mult persoana de langa tine daca stai din mila.

Obisnuinta face si ea destule victime. Incearca si vezi cum e sa termini cu rutina. Mie, personal, rutina nu imi aduce decat depresie si nefericire. Nu inseamna ca daca il lasi balta pe “iubi”, iesi din rutina. Incearca sa cunosti oameni noi, activitati noi, dar si utile.

Nu fac pe profesionista, dar am trecut prin situatii de genul de foarte multe ori si am invatat cate ceva din fiecare. Fie, au existat mici diferente: unul ma tinea langa el santajandu-ma, altul prin faptul ca era “dependent” de mine. Subiectul numit “mila” a fost prezent peste tot.

Alta problema o reprezinta faptul ca avem impresia ca daca discutam cu partenerul despre nemultumirile noastre, totul se rezolva. Nu se va rezolva nimic, sau poate ca da, pe o perioada scurta va functiona, dar mai apoi vei vedea ca problemele revin. Din punctul meu de vedere relatiile stabile sunt pentru persoane compatibile din prima sau pentru persoane exagerat de tolerante.

One night standurile se pare ca au mai multe avantaje. Principalul ar fi ca nu trebuie sa te intalnesti constanta cu persoana respectiva. Nu sunteti intr-o relatie, deci automat nu veti fi obligati sa va suportati unul celuilalt comportamentul si caracterul de rahat. Nu cere nimeni afectiune, ti-o poti trage ca un salbatic fara ca mai apoi sa te gandesti daca se supara pe tine pentru ca maine vei fi cu alta in pat.

Eu una ma consider o fire deschisa, dar nu prea am fost de acord cu treburile astea. Am preferat mai degraba sa ma aflu in afara unei relatii si sa am un “Sex-Friend”. Eventual, atunci cand amicul de pat nu era disponibil, am apelat la altcineva. Pana la urma unii dintre noi mai ai si scoala, sau muncesc, deci prin urmare nu sunt disponibili tot timpul.

Partea nasoala la one night stand este atunci cand ai fost cel putin jenibil la pat sau te-a dezamagit instrumentul, asta ca baiat. Daca te va mai vedea, tipa te va privi foarte urat. Si mai aiurea este faptul ca si prietenele ei vor sti, automat si prietenele prietenelor. Suntem femei pana la urma. Sa nu mai discutam despre cazurile in care unul se ataseaza de celalalt, iar sentimentul nu e reciproc.

One night standurile iti ofera in final mai multa libertate. Pacat ca lumea are o gandire stupida, iar fetele care au astfel de preferinte sunt considerate curve.

Deci, tu ce ai prefera? O relatie serioasa sau un one night stand?

Relatie stabila sau One-night Stand??

7 thoughts on “Relatie stabila sau One-night Stand??

  1. Pai..incerc sa ma conving pe mine! Greu sa iti dai seama? Bine,acum sunt hotarata ca vreau numai one-night stand, cu riscul de a fi considerata parasuta. Pacat ca mi-a luat ceva timp sa imi dau seama.

    Like

    1. Aici depinde de punctul în care eşti atunci când eşti nevoit să alegi drumul la un moment dat. Uneori e bine să o iei pe partea cu relaţiile stabile, alteori pe partea cu one-night stand-urile.

      Pe de altă parte, cu ruşine pentru faptul că sunt bărbat şi “tagma mea” aşa gândeşte (mă rog, majoritatea), îţi dau dreptate la partea cu, citez: “Pacat ca lumea are o gandire stupida, iar fetele care au astfel de preferinte sunt considerate curve”. Şi asta pentru că la majoritatea bărbaţilor se aplică principiul pisicii care nu ajunge la struguri şi zice că-s acri. Am avut o amică de prefera one-night-urile şi fuck-buddies, asta după vreo două relaţii futute rău. Mi-a plăcut cum mi-a răspuns când am întrebat-o “şi nu ţi-e aiurea de cum o ard unii în a gândi despre tine?”, şi-anume: “băi, ştii, mi se rupe fix …ula aia care n-o am pentru că-s femeie”.

      Şi ca să şi răspund la întrebarea din final, eu nu mai sunt nevoit să aleg pentru că am deja prima parte. Dar când am ales am ales luând în calcul avantaje, dezavantaje şi ceea ce vroiam la momentul respectiv.

      Like

  2. Eh..cam ca amica ta sunt eu acum.. Dupa 4 relatii esuate,inclusiv cea care m’a determinat sa plec la Cluj, de la Constanta.
    Daca sunt considerata curva,asta e! E fix problema celor ce au parerea asta despre mine. Dar totusi, priveste partea buna: de-a lungul vietii capat experienta! Iar alesul meu va avea parte de o experta. (ma omoara rasul acum) Nici eu nu cred ce spun! =))

    Like

    1. Da da da! Alesul tău ar trebui să fie un tip care să înţeleagă şi să accepte ideile din articolul ăsta … good luck finding him!

      Dacă nici tu nu te crezi, atunci e bine: înseamnă că încă există speranţa😉

      Like

  3. buna, sunt cam de acord cu tine……. exista un punct deie finalitate in orice…… in privinta relatiilor ceea ce tie ti- a reusit imi pare un mod de viata normal…. ai libertate ….. e tot ce iti trebuie ca sa scapi de multe clipe de stres, certuri, etc…

    Like

Zic si eu...

