Ce oameni …

 

Stiu, sunt draguta, uneori frumoasa iar alteori sunt sexi. Stiu ca vrei sa iti acord atentie si sa iti zambesc la unele discutii complet neinteresante. Si mai stiu ca te-ai simti mirific si implinit numai daca ai putea sa ma atingi.

Imi cer scuze daca nu sunt genul acela de angajata, o scarba ce nu rade la glumele tale seci si nu te lasa sa ii pui maini pe fund sau mai stiu eu ce.

Eu una tin foarte mult la igiena personala, poate sunt chiar obsedata de asta. Nu stiu daca ai observat ca folosesc servetele pentru a-ti aduna gunoaiele, resturile, ca ma spal pe maini de fiecare data si ca folosesc frecvent servetele umede dezinfectante.

Nu imi dau seama cum ai tupeul de a te gandi numai sa iti pui jegurile alea pe mine, pe hainele mele! Daca vrei sa iti permit sa ma strangi de mana sau sa ma bati pe umar, fa bine si spala-te pe maini!

Nu stiu cum se suporta unii cand au unghiile pline de mizerie, palmele pline de praf si negre de murdarie…Mi se face greata numai cand ma gandesc! Se duc la toaleta si dupa ce ies dau superficial cu un jet de apa, sperand sa indeparteze tot.

Sa nu mai discut de cei care nu se chinuie nici macar atat. Sau cei ce nu trag apa dupa ei, cei ce se usureaza pe, langa, sub capac, dandu-ti impresia ca ii pui sa se usureze pe gaura cheii!!!

Intr-adevar, poate exagerez eu cu igiena, dar nu cred ca cer prea mult cand te rog sa te speli pe maini dupa ce ti-ai tinut sculamentul intre “dejte” sau ti-ai bagat mana in cine stie ce parti, chinuindu-te sa te stergi. Chiar nu am nevoie de boli sau alte balarii.

Si ca sa nu ma enervez si sa ma apuc sa dau lectii despre spalatul pe maini, sa despic firul in 16 si sa fac teoria chibritului, va las cu un filmulet, in speranta ca va fi folositor si poate unii dintre voi vor aplica:

 

Ce oameni …

4 thoughts on “Ce oameni …

Zic si eu...

