Femeile …

Hehe…pun pariu ca daca eram barbat primeam plangeri pentru ca sunt “misogina”. Dar nu, sunt femeie si sunt constienta de toate cele din jurul meu.

Nu voi povesti nimic, voi trage doar concluziile. Si din concluzii, voi face un top 5. Acestea vor fi scrise la general, adica “Femeile sunt”.

Daca te simti cu musca pe caciula, bun, inseamna ca mi-am atins scopul. Daca nu, clar suferi de o nesimtire crunta!

1. Lege generala, pe care o vad aplicata din ce in ce mai des pe strada: Tipa e buna, iti curg balele dupa ea, roaga-te sa nu deschida gura!!! Prostie…

2. Femeile sunt CURVE!!! Si nu ma refer la parasute de pe “Calea Turzii”, sau de pe centura pe la Carrefour Constanta. Si aici ma includ si eu… Trist dar adevarat. Poate, sa zicem ca eu nu am aceleasi arme precum restul, dar tehnica e aceeasi. Iubi trebuie sa iti cumpere ceva, altfel te superi, tipi sau stai bosumflata toata ziua. Eh, eu una spun ca nu mai vreau nimic, iar barbatul care nu mi-a facut piticii nu mai primeste “pidu”. Si asa am rezolvat.

3. Femeile sunt cele mai stupide fiinte. Se chinuie sa arate superb, sa dea 99% dintre barbatii de pe strada pe spate. Indura atatea balarii, de la chimicale la proceduri tampite, pentru ca apoi, dupa ce si-a gasit alesul vietii si a mai facut si un copil (sau 10), sa isi vare piciorul in tot ce a facut pana atunci si sa nu mai aiba niciodata grija de ea. De ce oare?!

4. Femeile sunt enervante! Big Time!!! Nu poti avea o discutie cu o femeie, pentru ca are impresia ca intotdeauna va avea dreptate. Chiar si cand li se prezinta n-spe mii de argumente, ele tot la fel considera.

5. Femeile sunt tatele cele mai mari. Nu barfi o femeie. Datorita “legii generale” de la punctul 1, vor ajunge sa barfeasca ele mai mult decat tine. Si ma refer la ele pentru ca de la 1, vor sari ca arse si celelalte batute in cap care, suferind de sindromul nebagarii in seama, vor sari ca arse pentru ca le-ai atacat “surata”.

Si asa, sunt si eu uneori bagata in aceeasi galeata. Recunosc, cateodata am apucaturi de femeie, dar incerc sa fac asta numai cand e cazul sau este nevoie.

Deci va rog frumos sa ma sustineti, pentru a putea inceta acest obicei prost de a fi “FEMEIE”!

Femeile …

Zic si eu...

