Mi-e scarba

 

Mi-a ajuns. De azi nu imi mai pasa. Aproape ca mi-e mila de tine, dar nici atat nu meriti. Zi sarut-mana ca ai avut parte de mine si cara-te.

Mi-e scarba de tine. Si aprope ca m-ai facut sa imi pese…aproape…

Dispari din fata mea. Ai niste pretentii incredibile, dar fara sa oferi nimic. Stii, draga, totul se plateste. Pana si un futai! Ceri afectiune fara sa dai nimic la schimb. Ceri sex fara sa te gandesti ca poate nu vreau.

Ia-o pe toata…Si daca totul se bazeaza numai pe asta, daca tot esti atat de disperat, fa o gaura in perete si ti-o poti baga acolo oricand ai chef, nevoie sau dispozitie. Macar aia e pe moca. Baga-ti-o intr-o teava de esapament, baga-ti-o unde vrei tu…

Nu esti decat un animal. Esti inca unul de care m-am scarbit. Nu realizez ca in fata mea si in curand si in fata altora, esti un libidinos, un infect si o javra ieftina.

Du-te dracului! Oricum nu ne va pasa daca te evaporezi de pe fata pamantului. Mai scapa lumea de inca o scursura.

Imi provoci doar sila…Atat mi-a mai ramas pentru tine. Dispari!

Mi-e scarba

Zic si eu...

