Ultima scrisoare

 

Este ultima data … Te-am lasat din sufletul meu complet… Te-am iertat, dar mai am cate ceva de spus. Trebuie sa refulez cumva. Si stiu ca o sa citesti asta.

Odata, candva, erai tot ce imi doream…Erai totul pentru mine. Incet, ai inceput sa decazi in ochii mei…Apoi ai picat.

Ai profitat de mine, de starea mea precara. Odata cu violul, m-ai pierdut…complet. M-ai indepartat si ai inchis cu lacat usa iubirii mele. Ai facut o greseala fatala. Mi-ai spus ca esti constient si totusi, nu regreti. Inseamna ca esti un nimic. Ti-ai batut joc de trupul meu, pe care ti-l ofeream cu ce mai mare dragoste, in schimbul iubirii tale eterne. Nu ti-a pasat de mine, m-ai aruncat in gol…si m-ai lasat sa cad. Nu ti-a pasat decat de erectia ta.

Nu am ramas marcata…poate nu adanc. Poate stiam ca se va intampla inca o data, in toata viata mea. O clipa frumoasa, vine la pachet cu altele o mie de nenorociri.

Ai fost o curva! Si stii de ce? Pentru ca ai pretins ca ma iubesti, ca sunt totul pentru tine, ca fara mine ai innebuni. Se pare ca erai dus de mult. Mi-ai frant sufletul fara nicio remuscare. Atunci ai pierdut tot ce castigasei prin lupta apriga. Atunci ai dat cu piciorul viitorului nostru.

Si auzisem ca de la iubire la ura este doar 1 singur pas, dar mi se parea imposibil… Si am facut pasul ala…din cauza incostientei tale, din cauza egoismului.

But remember dear…What goes around, comes back around. Nu-i asa ca suna cunoscut? O sa iti vina randul sa fii in pericol, sa fii obligat sa faci ceva, sa nu poti misca un deget!

O sa simti tot ce am simtit eu. O sa simti teama groaznica, disperare, neputinta. Si o sa implori catre ceruri sa se termine. Dar totul o sa continue, iar momentele alea ti se vor parea o eternitate.

Te vei ruga sa mori, dar vei trai si te va chinui gandul zi de zi. Si-ti vei aduce aminte de mine si de bataia ta de joc. Si fiecare zi iti va parea un calvar, un iad, un chin…Vei ajunge sa iti doresti sa nu te fi nascut…

Degeaba, Dumnezeul tau nu exista si nu te va ajuta nimeni! Vei suferi singur si vei muri la fel de singur…

Ma bucur ca am scapat de tine. Ma simt in sfarsit eliberata… Iti multumesc pentru tot!

 

A ta odata,

Alexandra (Bebic)

Ultima scrisoare

Zic si eu...

