Un fel de niciun fel…

Cand credeam ca viata se va indrepta spre fagasul normalului, e inceput iara razboiul. Am inceput sa ma obisnuiesc cu frecusul asta.

Cand imi revin, ma ridic si sunt in sfarsit in varful muntelui, ceva ma impinge inapoi jos … Faina treaba. In fiecare zi pierd cate o bucatica din mine.

Din ce in ce mai rar observ copilul din mine, indulgenta, surasul, fericirea la orice lucru frumos. Rar mai observ bunatatea din mine. Si foarte rar oameni care sa mai merite asa ceva…

Duc lupte in fiecare zi, cu fiecare particica ramasa in mine, cu fiecare calitate ce mi-a mai ramas. Singura ar fi corectitudinea, ce pare sa imi ramana pana la moarte…

Si culmea, cand simt cat ma schimb, in fiecare zi, cum devin cu totul altceva, imi vine parca sa imi iau viata. Pentru ca nu vad nimic bun iesind din mine.

Inainte plangeam, ma simteam eliberata de ceva, dar totul devenea mai trist. Acum nici lacrimi nu mai am… Nu ma mai misca. Singurul lucru ce nu ma poate lasa indiferenta este suferinta unui animal… Cam atat ma mai misca.

Oamenii, ei si-au facut-o cu mana lor. Ca si mine, ca si noi restul… Nu mai merita nimic.

Si daca in curand o sa imi fie teama de propriul caracter, am si masti, pentru orice eventualitate. Diverse, colorate…

Un fel de niciun fel…

3 thoughts on “Un fel de niciun fel…

  1. Ca o ironie, nu irosi viata cant inca esti tanara ca daca nu iese nimic bun, poate intra ceva bun in ea, in viata. Cand treci de tinerete si devii prea pragmatica, cred ca povestea se schimba.

    Like

  2. Mi-e dusa de mult tineretea… Mi s-a cerut tot timpul sa ma maturizez. Acum cand sunt matura, toti imi spun ca sunt prea serioasa.
    Mai am momente in care raman un copil, chiar imi place. Dar parca nu mai e asa de usor ca acum 2 ani, cand inca stateam cu parintii, cand imi facea mama mancare, cand aveam tot timpul pe cineva langa mine.
    Am vrut libertate, dar am platit si un pret…

    Like

Zic si eu...

