Era si timpul!

 

In sfarsit am reusit sa fac o criza de nervi!!!

Vreti sa va povestesc? Exista vreo 3 persoane care ma streseaza…Da, persoane legate de trecutul meu, persoane pe care le-am indepartat din diverse motive.

Eh, una din ele ma tot freaca la melodie cu mailuri, sms-uri, etc! Frate, ai zis sa te las in pace, dar tu de ce nu ma lasi?!?!

Oficial, toate vasele din chiuveta mi-s pe jos, bucataria mi-e vraiste, hainele sunt peste tot in casa, bijuteriile mi-s imprastiate, asternutul de pe pat e rupt… Toate produsele de curatenie pentru bucatarie si baie sunt imprastiate peste tot…

Tacamurile sunt aruncate in toata camera, numai veverita si calculatorul au ramas nevatamate. Mi-am spart pana si cele 3 telefoane!!!

Ah! Cata nevoie aveam de asta!

Am rupt manerul unui dulap, mi-am spart unicul si singurul set de pahare, 3 scrumiere pe care le mai aveam…Produsele cosmetice sunt imprastiate in baie, toate cremele sunt vraiste, parfumurile, tot tot tot!!!!

Cat mi-am dorit sa fac asta! Numai in filme vedeam asa ceva! Acum pot trai linistita, m-am descarcat. It’s a new me!

 

Era si timpul!

4 thoughts on “Era si timpul!

Zic si eu...

