Intimitatea

 

M-am tot gandit si am ajuns la concluzia ca si treaba asta conteaza atunci cand scrii un blog. Spunea cineva ca unele persoane au impresia ca te cunosc bine dupa ce ti-au citit posturile in care afisezi o parte mai sensibila.

Se trag concluzii pripite, doar la prima vedere. Si niciodata nu vei sti ce conluzie a tras unul care te citeste dar nu comenteaza. Eu am facut o mica greseala, mi-am varsat frustrarile pe aici cu privire la o persoana, cu care m-am intalnit pe strada. Sincer va spun ca nu credeam ca se va intampla vreodata. Nu am patit nimic, nu m-am luat la bataie, doar ca mi s-a dovedit inca o data ca unii chiar nu merita sa te stresezi cu ei.

La inceput blogul mi-a fost ca un jurnal, dar mai apoi, au inceput diverse persoane sa-l citeasca. Nu m-a deranjat, dar la un moment dat a ajuns la anumite persoane cu care nu as fi vrut sa am de discutat pe tema asta.
In momentul in care am realizat ca am cat de cat un public, am dat voie lumii sa comenteze la post-uri. Ca nu sunt toate afisate, asta e partea a 2-a. Sau mai e partea in care oamenii prefera sa imi trimita un mail in care sa spuna parerea.

Poate ca sunt prea deschisa, dar as fi vrut sa fiu pentru mine, sa ma pot analiza eu pe viitor, sa vad tot ce se intampla cu mine. Am dat prea multe detalii, am gresit, iar pentru unele am fost trasa de maneca.

Nu stiu ce parere si-au facut cititorii pana acum, ca sunt vreo nebuna, sau mai stiu eu ce, dar nu trageti concluziile inca. Doar atunci cand ma veti cunoaste in persoana veti putea spune cate ceva. Si daca ma gandesc bine, poate nici atunci, pentru ca pot purta o masca, pe gustul vostru sau nu.

Si cum eu vreau sa continui sa scriu pe blog, pentru ca prin scris ma descarc foarte bine, posturile ce-mi sunt dedicate mie, intimitatii mele, vietii mele private vor fi puse sub parola.

Intimitatea

6 thoughts on “Intimitatea

Zic si eu...

