Fericita

 

Da! Astazi pot spune ca sunt fericita, bine dispusa si binevoitoare. Cred ca e de la oboseala… Dar ce naiba, trebuie sa profitam de ocazie!

Nu imi mai aduc aminte cand am avut ultima oara starea asta, dar presupun ca a trecut ceva timp. De cand ma stiu sunt din depresie in depresie..sau sunt morocanoasa, sau nervoasa, sau trista.Iti multumesc dragule pentru ca imi faci ziua mai frumoasa! :*

Nu e indragosteala, e doar chestia aia numita “bucura-te de moment”. Si ma bucur din plin si ma simt plina de viata, chiar daca fizic sunt complet terminata si nu mai functionez decat la capacitate minima. Inca mai am energie, dar dupa un pui de somn o sa fiu FRESH ca pasta de dinti!

Amu am venit de la munca, am facut o baie cu spuma si ma relaxez. Astazi o sa fie ziua mea! Astazi ma simt bine, astazi profit de soarele de afara si ies la alergat! Nu am mai facut de mult asa ceva, dar uite ca mi-a revenit cheful de viata.

So…sa ma pupe…pe obraz aia de-s invidiosi pe mine iar cei care se bucura alaturi de mine, Sarut mana!

Fericita

Zic si eu...

