Weak again …

 

Sunt suparata pe mine. Sunt slaba, sunt sensibila la orice stare a persoanelor dragi. Sunt deprimata ca viata mea e tampita, ca viata ei o ia razna, ca nu stie ce sa faca.

Sunt trista ca a trebuit sa se ajunga la multe lucruri nasoale pentru ca oamenii nu pot suporta adevarul. A trebuit sa ii mint pe unii, ca mai apoi sa afle. Dar nu-mi pasa. Acum sunt trista, acum nervoasa. Nici eu nu mai stiu ce simt.

Si sunt slaba pentru ca nu imi pot controla sentimentele. Sunt imposibila uneori..ma urasc pentru ca nu pot sa nu ma atasez de unele persoane. Nu era mai bine cand stateam deoparte?

Fuck! Sunt furioasa rau…si daca acum nu ma ridica cineva, nu mai am scapare. Ma voi ineca iara in alcool, departe de oameni. Ma voi incuia in propria lume si voi indeparta tot de langa mine, din calea mea.

Nu mai vreau sa ajung acolo!

Nu ma pot bucura din cauza unui singur lucru pe care nu-l am … Si il vreau rau de tot…dar nu il pot obtine, din diverse motive. Si e bine asa, pentru ca era totul prea roz pana acum…

 

Weak again …

One thought on “Weak again …

Zic si eu...

