In cautarea unor raspunsuri…

 

..Am fost in ultima vreme. Am fost plecata “departe”, cu scopul de a-mi pune ordine in toate gandurile si sentimentele. Dar, nu toti gasim ceea ce am dori.

Am tras diverse concluzii, ajutata si impinsa de la spate de catre cei care imi dau sentimentul de siguranta. Am aflat de presupusul scut pe care il port non-stop, lucru pe care nu-l credeam posibil a exista. Si totusi, il simt cum se crapa.

Ma sperie ideea de a avea incredere in cineva, ma alarmeaza, ma pune pe fuga. Si totusi, lui i-am acordat incredere deplina, sper sa isi dea seama. Mi-as lasa si viata in mainile lui, fara sa ii pun la indoiala puterea de a ma proteja. (cam asta e nivelul de incredere)

Intre timp am mai invatat sa nu fortez lucrurile sa vina, ci sa traiesc momentul si sa nu am asteptari.

Acum imi dau seama de faptul ca il las sa-mi schimbe caracterul, conceptiile si ideile. Pur si simplu, mi-am asezat personalitatea pe o tava dandu-i voie sa o modeleze cum doreste. Acum e doar la decizia lui ce o sa schimbe, ce o sa creeze sau ce o sa lase asa cum e.

Pe partea sentimentala insa, e greu. E dificil sa iti lasi sufletul sa decida de cine se ataseaza, inima sa aleaga cui se va darui, pentru ca ambele sunt vulnerabile. As inclina mai mult spre decizia creierului, pentru ca se presupune ca el ne ajuta sa diferentiem raul de bine. Mmm…ramane de vazut.

So…e de rau oare?

In cautarea unor raspunsuri…

Zic si eu...

