Ciudat…

 

Bine dom’le…caut si eu pe Google cu increderea ca voi gasi ceva pe subiectul “Cum sa iti revii din mahmureala”. Intru pe tot ce gasesc, iar in final ajung la concluzia ca nimeni nu are vreo solutie care sa mearga!

Stii ce ma intreb…Oare exista vreo persoana care sa scrie toate aberatiile alea de sfaturi dupa ce le-a incercat? Am incercat absolut tot ce scria peste tot.Pot sa spun cu mana pe inima ca am fost un cobai pe care am experimentat fiecare sfat.

Am baut ceaiuri, am bagat muraturi, am facut un dus rece ca gheata iar dupa m-a apucat o ameteala cumplita. Am incercat toooot! Ghici ce! Nici macar un rezultat.

Cafeaua imi da stare de moleseala, energizantul imi provoaca greata!

Poate oare cineva sa-mi spuna cum iti revii din mahmureala?!?!

Ciudat…

Zic si eu...

