Concediu

 

Mda, de fapt eu sunt in concediu la Marea Neagra acasa si asta de Luni. Frumos pentru ca mi-era dor, pentru ca am revazut prietenii adevarati de aici, pentru ca am inceput sa fiu mai linistita. Am fost genul inconjurata de oameni, dar niciunul care sa-l pot numi prieten adevarat. Dar de-a lungul timpului am pastrat 2 prietenii care se bazeaza pe incredere, ajutor reciproc, evolutie. Amandoua sunt foarte decise ce vor in viata, cum vor face asta, daca au sau nu nevoie de ajutor. A fost placut sa stiu ca am ramas “BFF” pentru atata timp, ca inca mai tinem una la alta, sufar cand sufera ele, iar ele imi inteleg mie piticii si crizele prin care am trecut.

Astazi vizitez plaja, in speranta ca voi avea si eu parte de un soare generos ca deh, daca nu esti negru precum tuciul bunicii, nu ai fost “la mare”. Nu stiu cat de entuziasmata o sa fiu sa intru in apa, caci de cativa ani am o teama enorma de ea si nu mi-o pot controla decat pentru cateva minute.Insa, pot sta linistita pe plaja, cu berula in brate si filozofand cu tatal meu despre tara asta, univers sau alte nebunii.

La ziua “Marinei” nu am ajuns, am avut alte lucruri mai faine de facut. Nu de alta, dar in fiecare an am fost si ramaneam complet dezamagita de zeul pedofil, de lumea de acolo care se imbulzea sau visa cu ochii deschisi. Nici daca stateai pe loc nu puteai scapa nelovit sau necalcat pe un papuc/sanda/adidas. Anul acesta am fost la un gratar pe malul Dunarii, rapid si frumos, apoi o plimbare prin Dobrogea pana seara la 6. Mult mai frumos decat sa stau in picioare, sa mor de cald si sa-mi fac nervi cand ma enerveaza unul sau altul.

Zilele urmatoare, nu am planuri. Dar niciodata nu stii ce intervine, asa ca poate o sa merg la un suc, poate o sa reiau rutina din trecut ca mi-era dor de ea…

Oricum…o zi faina va doresc!

Concediu

Zic si eu...

