Momente, stari…trecutul

 

Zilele astea mi s-a derulat trecutul prin fata ochilor, am retrait momente ce mi-au marcat viata, l-am reintalnit pe cel caruia ii citeam pasaje din jurnalul meu in timp ce ma saruta pe gat. L-am reintalnit pe cel care m-a ajutat sa-mi ridic standardele in viata, l-am gasit la fel de agitat si doritor de aventuri . Mi-am revazut trecutul, chiar am retrait o parte din el. Au fost momente de bucurie, zambete, tacere si priviri arzatoare la amintirea a ceea ce a fost.

Mi-au adus si ei aminte cat de mult m-am schimbat, cat de matura sunt si cate decizii serioase am luat in viata de cand mi-am parasit locul de bastina..Si parca totul e la fel, ei sunt la fel, fizic si psihic..Dar eu sunt cu totul alta, iar viata mi-e cu totul altfel. Poate ca mi-e dor de ceea ce am trait cat am fost acasa: faptul ca eram pe fuga, faptul ca ma ascundeam de parintii mei cand ieseam cu vreunul ce avea masina si conducea ca un nebun spre nicaieri sau primul loc ce parea primitor.

Mi-e dor sa fiu surprinsa, sa nu lupt pentru ceea ce vreau, pentru ca inainte aveam totul pe tava si viata era mai usoara. Pe atunci nu stiam ce inseamna sa ti se franga inima in mii de bucatele, sa te chinui luni de zile sa treci peste durere ca apoi sa te inchizi in tine fara a mai acorda macar o boaba de incredere cuiva, oricui. Si acum simt ca nu e in regula sa am incredere in cineva…Simt ca ceva lipseste, ca sunt atat de naiva incat pot face o greseala oricand.

Chiar daca am impresia ca merita sa ii acord increderea mea, chiar daca acum cateva zile scriam in jurnal ca el “E tanar, e farmec, e traznet, e zeu”, ceva parca nu se simte bine…Si stiu ca atunci cand viata ti-e mai linistita, urmeaza o furtuna care va face totul zob…

Si cum poti sa te bucuri de fiecare moment cand ceva in suflet iti spune ca dupa nu o sa fie bine? Cum poti sa traiesti clipa, cand stii ca vei avea de plans si de tras dupa?

Nu mai sunt ca inainte, ca atunci cand sunt ranita sau dezamagita sa las totul in urma si apoi sa o iau de la 0. Nu mai sunt superficiala, ignoranta sau capricioasa… Am inmormantat-o pe cea care am fost, dar simt ca nu am facut chiar bine…

 

Gallery

Zic si eu...

