Nu gresesc…

Stiam ca asa o sa fie inainte sa se intample. Si totusi am preferat sa ma bag in asta, cu orice risc. Stiam ca o sa ajung sa imi pese de el, de ce crede despre mine, de cum se comporta cu mine. Si nu a fost bine, nu a fost in regula, pentru ca m-am schimbat iara, pentru ca incep sa ma simt amenintata si iar ma inchid in mine. Pentru ca doar in prezenta lui ma simt in siguranta, am avut curajul sa ma deschid, sa raman goala in fata lui, sa ma dezbrac de personalitate, de principii si de prejudecati. In fata lui am fost naturala, vulnerabila si descoperita.

Am dobandit propria carapace, iar acum o si folosesc sa ma pot apara impotriva vantului, ploilor, furtunilor. Acum sunt iarasi in defensiva, iar nu mai am incredere si sunt ca o leoaica ranita. Nu vreau sa ma mai afecteze nimic, nimeni. Stiam ca intr-o zi voi ajunge sa port cate o masca pentru fiecare situatie, iar acum a venit vremea. Si imi voi purta mastile cu mandrie, cu incredere si cu nepasare.

Toti vor vedea ce vor vrea, vor primi ce vor cere, vor avea parte de ceea ce asteapta de la mine. Nu mai dau inapoi de data asta, nu mai fug de nimic. Ma opresc unde sunt, savurez placerea, viata si ma voi convinge ca tot ceea ce simt este adevarat, ca tot ceea ce fac este natural. Ma voi minti, dar e spre binele meu, e spre binele mintii mele si sufletului.

Nu o sa mai sufar, nu o sa ranesc pe nimeni, nu imi va mai pasa de nimeni. Voi avea propriul univers, propria lume, nu voi mai visa si nu imi voi mai dori nimic. Si imi impun asta vehement. Nu voi mai incalca nimic din ce imi impun, voi fi stana de piatra care trebuia sa fiu de mult, voi fi cea care nu da 2 flegme pe nimeni. Voi fi o necunoscuta ce se va face remarcata, pe care nimeni nu o va uita si pe care in final va regreta ca a cunoscut-o. Voi fi “eu”, cea dinainte de Cluj.

Nu gresesc…

Zic si eu...

