La fel

Da. Intotdeauna e la fel, nimic nu se schimba. Viata mea nu se indreapta catre alt curs, ci se schimba numai circumstantele. Sunt satula de tot, de toate. Mi-e rau, dar trebuie sa par bine. Trebuie sa fiu mereu cu zambetul pe buze, chiar daca nimic nu e bine. Cui ii place o persoana posomorata?

In fiecare zi ma gandesc ca nu am nimic de castigat. Nu mai am pentru ce sa lupt in viata asta. Mi-am atins telul cel mai important si aici se sfarseste totul. De acum traiesc de pe o zi pe alta, ma bucur de ce am si ma multumesc cu atat. Nu am curajul sa fac un pas inainte, pentru ca voi plati si pentru asta. Fiecare lucru pe care l-am obtinut m-a costat foarte mult. Fiecare dorinta indeplinita, fiecare obiectiv, m-a costat cate o particica lipsa din suflet.

Devin din ce in ce mai insensibila, din ce in ce mai putin interesata de lumea din jurul meu. Incepe sa nu-mi mai pese, simt durerea dar o ignor. Deja m-am obisnuit cu suferinta, mi-a devenit cel mai bun prieten. M-am obisnuit sa platesc pentru tot, sa suport consecintele faptului ca sunt slaba.

Nu mai pot fi puternica, nu singura. M-am saturat de singuratate, m-am saturat sa implor afectiune si m-am saturat sa tot trec peste probleme. E greu sa fii singur, sa nu poti conta pe nimeni, sa nu fie nimeni care sa te astepte cu o vorba buna si intelegere. Nu imi mai folosesc la nimic vorbele care au scopul de a ma imbarbata. Vreau sa pot arata ca nu sunt atat de puternica pe cat par, ca nu sunt chiar atat de dura si ca inca mai am un suflet.

Am nevoie de cineva care sa ma protejeze de ploaie, de vant, de gerul de afara. Am nevoie sa fiu tinuta in brate, sa simt caldura unui suflet. Dar atat, raman doar cu nevoia. As da orice sa mai fiu cum eram altadata: puternica si mereu invingatoare. Au trecut prea multe ierni peste sufletul meu, fara sa aiba un adapost. S-au scurs prea multe lacrimi din ochii mei si parca mi-s uscati.

Independeta, libertatea, alegerea proprie costa…Toate au un pret si toate se platesc cu varf si indesat. Si a mai trecut o zi si vor mai trece zile. Si simt cum mi se degradeaza sufletul, cu fiecare incercare, cu fiecare lupta dus la final, cu fiecare victorie in razboiul cu viata. Cedez si urasc faptul ca nu pot controla asta…

La fel

2 thoughts on “La fel

Zic si eu...

