Eu.

Da, chiar eu. Sunt inchisa, rezervata si speriata. Imi poti citit in ochi ura pentru oameni, sadismul si dorinta de razbunare.

Nu ma cunosti si nici nu vei avea ocazia sa ma cunosti vreodata cu adevarat. Vei vedea numai ceea ce aleg eu sa iti arat. Nu-mi vei capta niciodata atentia, decat daca reprezinti vreun interes major.

Sunt o persoana sincera si directa. Nu te suport, voi avea grija sa afli. Nu am nimic de ascuns si nu caut sa fiu placuta nimani. Nu ma placi asa cum sunt, e problema ta. Nu ma voi schimba pentru nimeni.

De tinut minte, nu ofer a 2-a sansa. Stii ca ai gresit, asteapta-te sa fii dat la rahat cu cea mai mare seninatate si sinceritate, stiu ca o vei face si a 2-a oara. Nu fac exceptii niciodata.

Sunt o fire retrasa, dar cu prieteni putini si buni. Sunt extraordinar de fidela in relatii, atata timp cat primesc ce am nevoie si nu imi este ingradita libertatea. Iubesc sa fiu libera, sa nu fiu sufocata si voi avea grija sa ofer acelasi lucru. Urasc gelozia. Daca sunt fortata, obligata sau mi se interzice ceva, obisnuiesc sa las persoana balta fara nicio explicatie.

Sunt razbunatoare si parsiva. Daca sunt ranita sau mi s-a facut rau cu buna stiinta, promit sa fac persoana aceea sa isi regrete existenta. Folosesc toate resursele, apelez la orice mijloc. Nu-mi place sa fiu mintita, pentru ca stiu ca sunt in stare sa suport adevarul. Imi place sa stiu tot ce se intampla, iar daca am gresit cu ceva sa mi se aduca la cunostinta. Voi avea grija sa repar greseala si voi invata sa nu o mai repet.

Sunt scarbita de barbatii care plang. Am avut parte de prea multe lacrimi false, teatru ieftin si jegos. Remember, nu acord a 2-a sansa. Nu am incredere in nimeni, deci nu te astepta sa fac confesiuni sau sa imi divulg secretele.

Daca mi se impune ceva, voi respecta acel lucru numai si numai daca am interese, altfel, dispari de urgenta cu tot cu pretentii. Imi displace sa umblu dupa cineva, sa ma rog de oameni. Nu am nevoie de nimeni, iar daca ti-am acceptat prezenta e din pura placere sau am ceva de invatat de la tine, ca persoana, caracter.

Daca ce ti-am prezentat nu it convine, fa bine si obisnuieste-te cu ideea sau dispari. Nu ma voi schimba fara acordul meu, iar daca cineva incearca, promit sa capete dispretul meu.

Eu.

2 thoughts on “Eu.

Zic si eu...

