Haos

In fiecare zi am inceput sa fac cate o schimbare…Majoritatea oamenilor ii spun ca e bine, ca avem nevoie de cate o schimbare in viata, unele persoane imi spun ca fac aceste schimbari tocmai pentru ca simt nevoia de nou.

Sincer, m-am saturat de schimbari. Ma obosesc si imi mananca multa energie. Ma schimb in fiecare zi cate putin si observ ca devin din ce in ce mai haina, mai rautacioasa si indepartez din jurul meu orice om. M-am scarbit sa ma atasez si sa nu am niciun folos din asta, sa sufar ca o fraiera. Am impresia ca imi face placere.

Sunt aici, singura. Nu imi este nimeni alaturi, chiar de as vrea nu as putea sa accept pe cineva langa mine. Poate visez la o apropiere, la o persoana care sa fie afectuoasa fata de mine. Stiu ca asta e singurul lucru care imi lipseste, dar nu vreau sa cer nimanui asta. Am nevoie de o persoana de sex masculin langa mine care sa ma faca sa ma simt din nou puternica, sa-mi dea pofta de viata si motiv sa traiesc si sa caut mai mult. Dar stiu ca daca s-ar intampla m-as panica si as indeparta cu cea mai mare rapiditate persoana respectiva. Mi-e teama sa ma gandesc mai departe.

Simt ca nu mai am niciun scop in viata, parca mi s-a terminat povestea aici, la punctul in care ma intretin singura, am grija de mine si ma ingrop in singuratate si activitati care ma relaxeaza. Dar atat. Sunt pur si sinplu blocata intr-un punct. Nu vad de ce mi-as schimba locul de munca, de ce as avea o relatie cu cineva, de ce as vorbi cu oameni, de ce as socializa. Pur si simplu nu mai vad rostul vietii si nu ma mai multumeste nimic. Consider ca am atins telul meu in viata, iar aici s-a terminat totul.

Se pare ca happy en-urile nu sunt chiar atat de happy. Sunt triste, monotone si enervante. Poate de aia se si numesc happy END. Pentru ca atunci se termina tot, ala este apogeul, aia este limita. Incerc sa caut o continuare, dar nu reusesc sa o vad. Nu am pe nimeni cu care sa-mi doresc ceva, sau poate am dar mi se pare inutila continuarea asta pentru ca am impresia ca voi suferi iara. Asa ca prefer sa raman aici, cum sunt acum si sa vad ce se intampla. Dar am un “bad feeling”…

Haos

6 thoughts on “Haos

  1. Mai da ce concluzie fatalista.Faptul ca pierzi un pic zambetul din oglinda nu insemna ca s-a terminat viata.
    Viata reincepe si se termina constant si asta se invata dupa primele 2-3 iubiri. Mai departe de asta nu prea te mai afecteaza nimic, cel putin nu la modul descris de tine mai sus.

    Like

  2. De o vreme zambetul ala nu-l mai regasesc nicaieri si nicicum. E clar ca e over, ma plictisesc numai respirand, nu-mi mai e pofta de nimic. Mancarea e de rahat, parca nu are gust, un dus ma baga intr-o stare mai adanca de depresie.. Si ce iubire? La mine iubirile vin si eu plec de langa ele…E gata, nu mai am ce face in viata asta.

    Like

    1. Ai putea sa te amuzi in diferite feluri. De exemplu alege o persoana care iti e total antipatica si incerca sa petreci un timp cu ea ca si cum ti-ar fi cea mai buna prietena.
      Mai poti incerca sa nu mai cumperi mancare deloc si sa mananci doar ce-ti procuri cu propriile manute, ai putea vana porumbei, sau fura zarzavaturi din curtea oamenilor.
      Si cel mai amuzant ar fi sa incerci sa cuceresti un pensionar dala de sade in fata blocului. Sa-l faci sa saliveze dupa tine…..divortul de babuta lui e ca bonus.
      Astept postarile cu aventurile alese.

      Like

Zic si eu...

