Nu.

Nu mai incerca sa ma salvezi. E prea tarziu si nu e ca si cum ai putea sa faci ceva cu 2-3 vorbe.

Cuvintele sunt inutile, nu-si mai au rostul acum. Nu incerca sa ma impingi de la spate, caci nu mai are sens. Te rog, lasa-ma sa cad, nu trebuie sa vii dupa mine, sa ma prinzi si sa incerci sa ma salvezi.

Nu ma mai pot intoarce din drum, dar prefer sa ma opresc aici. Nu mai am energie, nu mai vad rostul de a continua drumul, caci nu stiu unde duce. Degeaba lupt, caci e in zadar, nu am pentru cine, iar pentru mine nu mai are importanta. Am ajuns unde am vrut, dar nu am cu cine sa imi impart starea de bine, multumirea. Refuza vehement sa merg mai departe, in concluzie, nu te mai chinui. Sunt oricum goala, de sentimente, de afectiune, de romantism sau mai stiu eu ce sentimente placute.

Sunt pur si simplu un corp viu in interiorul caruia zace un suflet mort, deja putrezit. S-a facut scrum esenta, s-a dus tot farmecul, tot ce era viu in mine a murit. Am pierdut pana si speranta…Pentru ce sa mai lupt daca nu mi-a mai ramas nimic? Pentru ce sa merg mai departe daca nu mai am un scop in viata? Mai departe ce ar insemna? Unde?!

De ce as lupta, daca nimic nu-mi mai aduce fericirea? Te rog, da-mi macar un motiv sa traiesc, da-mi un rost in viata, un nenorocit de motiv sa ma ridic!

Nu.

One thought on “Nu.

Zic si eu...

