Soare

 

Era si cazul, nu-i asa? In sfarsit am mai gasit o boaba de putere pentru a merge mai departe. Chiar aveam nevoie, chiar nu mai puteam.

A aparut soarele si in viata mea. Bine, ca pun tot raul in fata, e partea 2, dar nu am de gand sa mai fac nazuri si chiar vreau sa ma bucur de ce am acum. Da, pot spune ca am gasit sprijinul intr-o persoana, caci intotdeauna am avut norocul ca atunci cand sunt pe marginea parpastiei, sa vina cineva sa ma salveze.

Nu ma gandesc departe, nu-mi fac planuri sau idei, doar simt si traiesc momentul…

Si totusi, sunt femeie. Iar de aici ar trebui trase concluziile : temeri, sentimente, planuri, draci si laci…

Soare

Zic si eu...

