Astazi …

 

Ciudat cum, doar atunci cand imi beau cafeaua si trag o tigare linistita pot lua decizii importante. Asa am facut de fiecare data si nu cred ca am luat vreo decizie gresita in situatia asta. Doar atunci pot gfandi totul la rece, pot fi hotarata si pot avea incredere in gandirea mea.

Pana astazi am fost intr-o dilema nesuferita…Dar am rezolvat. Nu vreau sa dau detalii, caci ar rani persoane sau ar deranja. Tot ce stiu e ca m-am inhamat in ajutorarea cuiva, am vrut sa fie totul cat mai usor pentru el…Si da, am ajuns sa ma indragostesc, sa tin la el si totodata sa am nevoie de confirmare cum ca i-ar pasa si lui, sau ca sentimentul e reciproc. Nu am de gand sa fortez pe nimeni, sa-l oblig sau mai stiu eu ce minune. Am spus si repet, nu-mi place sa trag de oameni.

Ma deruteaza omul asta, ma face sa vreau mai mult, sa visez, dar nu se poate. Stiu foarte bine ca nu voi avea niciodata ce-mi doresc, asta in cazul lui. Asa ca am decis sa ma indepartez. Ajut cu ce mai pot, ii fac sederea mai placuta, iar apoi ii iau talpasita, inainte sa distrug ceea ce e acum.

Avem conceptii diferite, caractere total opuse.

Eu sunt o persoana careia ii plac cuvintele, care apreciaza o vorba buna, pentru care o confirmare verbala conteaza mai mult decat gesturile, caci ele pot fi inselatoare. Toti putem juca teatru lejer, prefacatoria pare a fi la moda in zilele noastre.

Nu am de gand sa astept, sa sufar, sa cersesc 2-3 vorbe… Voi pleca la fel cum am intrat in viata lui, voi iesi la fel de relaxata, dar cu multumirea ca mi-am indeplinit scopul. Eu nu sunt de el, sunt prea copila, am prea multe probleme, sunt prea agitata, iar el are nevoie de o persoana normala, cu capul pe umeri. This is not me…

Poate ca la inceput, cand lucrurile au devenit putin mai serioase ma gandeam la diverse, imi faceam planuri, idei…Dar acum mi-am dat seama ca nu are rost, ca se va sfarsi urat, ca eu voi calca stramb sau voi face ceva ce il va supara. Si nu mi-as accepta asta, nu as fi in stare sa traiesc cu asta…

Stiu ca are asteptari de la mine si prefer sa ii las amintirea unei copile puternice, decat unei persoane slabe, care greseste si care dezamageste. Prefer sa ma tina minte asa cum ma vede acum, sa previn tot ceea ce ar urma si ar fi rau…

 

Adio, dar ramai cu bine…

Astazi …

Zic si eu...

