Pana aici …

 

Nu voi lasa bilet de adio, nu voi scrie o scrisoare celui pe care il iubesc, nu fac invitatii la inmormantare. Sunt la pamant, oricum ar fi. In curand voi fi chiar in pamant.

Nu vreau sa aud sau sa citesc reprosuri, critici sau injuraturi. E decizia mea, gandita si razgandita. Nu mai am niciun rost pe pamant. Rolul meu e de a ajuta, de a-i ridica pe toti…Dar cateodata si asta imi face rau. Nu mai vreau sa fac niciun  bine, nu mai vreau sa mai ajut si refuz sa fiu ajutata.

De la lumea asta nu mai am nicio asteptare, nicio speranta. Deci, pana aici a fost, pana aici am rezistat…Dar de aici plutesc, in deriva, ca o epava abandonata de lume… Cer prea multe, am pretentii prea mari…

Imi neg soarta, refuz sa vad cum ma sting usor, cum ma chinui, cum devin mai rea, mai haina. Refuz sa imi privesc viata distrugandu-se. Prefer sa mi-o sfarsesc, acum cat inca mai e ceva culoare in viata mea….

Pana aici …

3 thoughts on “Pana aici …

  1. “De la lumea asta nu mai am nicio asteptare, nicio speranta.” Asa ca idee, fara detalii avansate, sa stii ca nu exista alta lume si parasirea asteia inseamna sfarsitul si doar atat.
    Cu toate ca pare un mesaj de adio al unei persoane de urmeaza sa-si curme viata, cred ca e doar un strigat de ajutor si maine o sa postezi ceva cu soare, ca doar te caracterizeaza trecerile astea de la cer insorit la cel noros.
    PS(pe langa). Imi place de mor coliva, singura chestie fiind ca daca mor eu nu-mi pot manca propria coliva, asa ca nu vreau sa mor, vreau doar sa merg la pomeni.

    Like

  2. Promit ca daca am ocazia o sa iti fac niste coliva…Si mie imi place de mor, Faza cu strigatul de ajutor, nu prea merge. Nu are cine sa ma ajute, iar cei carora le pasa de mine is la departare. Deci, daca vreau sa fac ceva, pot face linistita, fara sa ma deranjeze cineva. Si nu sunt nebuna sa anunt pe cineva… O fac si atat. O sa imi bag un bilet in chiloti sa stie pe cine anunta si atat. Deci, daca dispar vreo 2 saptamani, sa stii ca m-am aruncat de pe un bloc.

    Like

    1. Un bloc??? Chiar asa de comuna vrei sa fie fapta ta? Glumesc, merge si blocul :)).
      Da, coliva nu refuz nici in ruptul capului. Sper ca faci daia cu portocala, dar cat mai simpla, sa se simta gustul de pomana nu de tort.

      Like

Zic si eu...

