Cuvinte.

 

Sunt doar cuvinte, asternute pe o foaie virtuala … Dar imi asigura eternitatea ideilor, pentru ca aici le vei gasi mereu. Cuvintele sunt mai importante decat orice … Sau poate ca nu, poate faptele au mai mare importanta. Dar aici e vorba doar de mine, de ce simt eu.

Da, imi plac cuvintele, imi ofera o senzatie de siguranta, mai ales cand imi sunt spuse in timp ce sunt privita in ochi. As avea mult mai multa incredere in cel ce imi spune ce simte, ce vrea de la mine… Cuvintele au mare importanta in viata mea, caci nu am avut parte prea des de ele. M-am lovit de situatia in care cei din jurul meu se asteptau sa citesc ganduri sau sa simt ce doresc de la mine, ce idei au, etc…

Cuvintele pot avea o foarte mare incarcatura emotionala, pot fi pline de sinceritate, parere de rau, orice stare poate fi exprimata prin cuvinte. Numai sa stii cum sa te exprimi.

Cuvintele fac minuni…

Cuvinte.

Zic si eu...

