Doar eu.

 

Stiu, suna egoist, egocentrist, etc. Dar asta e adevarul, caci sunt doar eu.

Imi dau importanta, stiu sa imi valorific atuurile. E vorba numai de mine, caci eu sunt si trebuie sa fiu centrul universului pentru cei carora le-am permis sa intre in viata mea. Eu sunt mai importanta decat tine, oricine ai fi. Lumea se invarte in jurul meu, caci sunt mai stralucitoare decat orice stea.

Sunt mai importanta decat orice, iar asta ar trebui sa iti aduca aminte ca esti la picioarele mele, uneori fara sa iti dai seama. Nu sunt obsedata de control, caci nu am reactii nasoale cand nu pot controla pe cineva, sau cand dorintele nu-mi sunt indeplinite. Nu mai poti fi controlat, atunci ne debarasam, caci un sclav rezvratit e mai bun mort sau disparut.

Ce e al meu e doar al meu. Nimeni nu se atinge de obiectele mele, nimeni nu mi le fura. Da, orice om este un obiect pentru mine. Iar altele te vor avea numai in momentul in care eu m-am saturat de tine, in momentul in care nu mai prezinti interes, cand nu vei mai avea ce sa-mi oferi. Iar atunci vei deveni un gunoi, pe care altele il aduna in urma mea.

Stiu, sunt exact precum un copil care s-a plictisit de jucarii. Dar eu intotdeauna voi avea ce-mi doresc, cu orice pret.

Doar eu.

4 thoughts on “Doar eu.

Zic si eu...

