Mai mult de atat…

 

Poate nu-ti dai seama, dar eu sunt compusa din mai multe…Am trup, minte, dar si suflet. Si poate ca nu realizezi, dar mancarea nu imi ajuta sufletul, partea financiara nu-mi salveaza sufletul de la moarte.

Fericirea nu inseamna bani, nu inseamna avutie. Fericirea vine din adancul sufletului, din iubire, din multumirea ca undeva, cineva te iubeste, iti ofera timpul sau, acesta fiind cel mai pretios lucru pe care il detinem cat suntem in viata.

Se pare ca nu observa nimeni, dar nu sunt ca celelalte, eu nu pot fi superficiala. Eu nu am nevoie de siguranta financiara sa fiu fericita, sa-mi fie sufletul fericit si sanatos.

Uita-te doar cat de fragila sunt la exterior, dar gandeste-te cat de fragil mi-e sufletul. Gandeste-te ca am nevoie sa fii cu sufletul langa mine, sa iti simt prezenta, sa fii langa mine cand cad, cand ingenunchez in fata vietii, nu am nevoie de banii tai.

Imi pare rau sa te anunt ca fericirea nu se cumpara, ca nu are un pret. E o stare pe care nu ti-o poate asigura decat multumirea sufleteasca.

Fericrea este cea instantanee, cea senzuala, a simturilor. Caldura razelor soarelui care-ti mangaie fata, dulceata ciocolatei, parfumul unui trandafir, atentia celui iubit. Fericirea consta in toate maruntisurile zilnice care te fac sa te simti bine. Sa ai simturile mereu treze, sa fii receptiv la toate bucuriile simple ale vietii, fara sa-ti pui prea multe intrebari.

Mai mult de atat…

Zic si eu...

