Altfel … nimic

fear

 

Mi-e rau, m-am saturat. Ma doare sufletul, rau de tot.

E grea viata cand nu ai pe cineva sa te iubeasca, sa iti arate asta. Da, sunt intr-o relatie (cred) dar nu sunt multumita. De ce? Pentru ca eu imi incarc bateriile, iau energie din afectiune. Vreau sa simt si sa vad si eu ca cineva se gandeste la mine din cand in cand, ca am si eu loc in mintea persoanei la care tin.

Mda, vreau multe asa-i?

Da, am probleme financiare, dar incerc sa ma descurc cumva, caci ma ajuta si el foarte mult. Da, are nevoie sa fiu puternica, dar cum sa fiu happy si multumita daca nu am fix ce este cel mai important?  Ma simt fix ca o curva, platita pentru serviciile pe care le presteaza.

De ce atunci cand e cu mine e superb? De ce in momentele alea este capabil de tandrete, dar cand nu mai suntem impreuna, parca nu exist? Stiu, poate o sa fiu considerata posesiva sau mai stiu eu ce. Dar nu e asa, vreau sa simt ca nu sunt doar aparente si prefacatorie. Vreau o nenorocita de demonstratie!

Simt numai ca e totul din obligatie, sau poate ar trai cu constiinta incarcata stiind ca m-a abandonat fix cand aveam nevoie de el. Dar oricum m-a abandonat, oricum mi-a lasat sufletul sa fie chinuit si a stat si s-a uitat, nu a avut nicio reactie. Soc dupa soc, fara nicio reactie.

Pentru prima data in viata am simtit ca nu am niciun fel de aparare, m-am simtit tradata. Chiar si cand am fost inselata am trecut mai usor peste, dar acum am avut parte de tradarea suprema. Singurul om in care aveam incredere ca ma va proteja, cel putin pana imi reveneam psihic, m-a abandonat fix cand nu trebuia…

Altfel … nimic

5 thoughts on “Altfel … nimic

Zic si eu...

