Nu stiu

waiting

Nu stiu ce sa mai fac..se pare ca toate se indreapta spre bine, dar teama mea de astazi, maine si viitor ma impiedica sa vad partea buna a lucrurilor… Nu mai vreau singuratate, nu mai vreau sa sufar dupa nimeni. Da, am gresit permitandu-i sa intre in suflet, ca mai apoi sa ii asigur drumul catre inima mea.

As vrea sa nu-mi mai pese, as vrea sa fiu drogata tot timpul, as vrea sa nu mai observ nimic din ce se intampla. As da orice sa nu mai simt nimic, in orice imprejurare…Pacat, caci nu toate dorintele ni se indeplinesc, nu suntem destul de convingatori probabil.

Fuck it! Iubirea nu se gaseste la orice colt, mai ales cea sincera…nu e ceva ce poti avea batand din degete. Iubirea e complicata, dar e placuta, cu toate suferintele la un loc. Dar atunci, de ce multi se feresc de ea?

Ma rog din adancul sufletului sa nu mai raman dezamagita inca o data, sa nu mai ies tot eu cu inima franta…Ma rog si inca sper sa nu se mai intample asta. Nu cred ca inima ar mai rezista la asa ceva.

Oricat as vrea, asta este unul din lucrurile ce nu depind de mine, lucru pe care nu il pot controla, care nu imi este la indemana. Nu pot face pe cineva care sta tot timpul cu scutul ridicat sa ma iubeasca. Nu il pot forta, nu pot face nimic. Pentru prima data sunt cu mainile legate complet, neputincioasa.

As vrea sa fac ceva, dar nu imi permit si tehnic imi este imposibil sa fac ceva…Asa ca astept, rau, bine, chiar nu mai conteaza.

Nu stiu

3 thoughts on “Nu stiu

  1. Dracushor. says:

    Intr-adevar, din cate avem si din cate decizii putem lua, la care numai noi putem spune ori da ori nu, inima nu face parte. E singurul lucru care il tinem in mana, il vedem, il simtim, dar nu-l putem schimba, nici macar influenta. Dar nu dispera acum, o sa fie mai rau odata si pentru aia trebuie cu adevarat sa te pregatesti.

    Like

Zic si eu...

