Inca o sansa

LLLLL

 

Ma simt bine azi, m-am simtit bine aseara. Sunt la el, un el care mi-a demonstrat ca exista totusi barbati capabili sa arate si partea lor sensibila…Imi place sa ma tina in brate, imi place cum ma saruta, iar buzele noastre parca sunt facute unele pentru altele.

Aveam nevoie de un moment de genul asta, de o seara placuta in compania unei persoane care pare sa ma inteleaga, orice si oricum as face. Toate astea m-au facut sa vreau sa imi mai ofer inca o sansa pentru a fi fericita, sau cel putin multumita alaturi de un barbat.

Am invatat sa trec mai usor peste ei, cei cu care ar fi trebuit sa fiu fericita, dar care mi-au adus lacrimi in ochi si mi-au inecat sufletul in amaraciune. Am invatat de la ultimul sa fiu rece ca gheata si sa dau la rahat oamenii de care nu am nevoie. Chiar stateam si ma gandeam, nu credeam ca voi mai fi capabila de afectiune fata de cineva, vreodata. Dar el, cel de acum, mi-a readus speranta ca se poate sa imi fie si bine, ca se poate sa zambesc sincer si detasat, ca se poate sa mai rad cu pofta.

O cina copioasa si simpatica, de fapt minunata, lumanari, un pahar de vin…Ce puteam sa cer mai mult? Mi-am recapatat increderea, cat de cat, mi-am permis sa arat ca pot fi romantica, pot fi iubitoare…Mi-am permis sa il urasc pe cel ce mi-a tradat increderea si sa ii ofer “lui” ceea ce celalalt nu a stiut sa valorifice si sa pastreze…

Da, ma uimesc si eu in fiecare zi…

Inca o sansa

Zic si eu...

