Scrisoare III

lovell

Da…tie iti scriu din nou. Dar, problema este ca nu stiu de ce..Sau, stiu! Pentru ca mi-e scarba de tine, pentru ca atunci cand mi-e mai mare drag de viata, reapari in peisaj. Stii ce ma enerveaza de fapt? Ma scoate din sarite ca ai nesimtitul tupeu de a-mi cere ajutorul..Ai nesimtirea aia crasa in tine, aia nemasurata, ce depaseste limitele legale. Si stii ce ma enerveaza cel mai rau? Ca nu pot fi o jigodie cu tine, la fel cum ai fost tu cu mine…Si ma dispera ca nu pot sa refuz, ca nu pot sa zic : Stii ce ba pula? Du-te-n mortii tai si cere ajutorul altcuiva!

Da, ma enerveaza ca nu pot face asta. Si ce ma scoate din sarite de-a dreptul este ca faci pe “prietenul” cu mine. Mai mestere, tu chiar ai impresia ca eu inca te consider un prieten? Tu chiar ai impresia ca eu iert chiar orice cretin? Tu chiar nu iti dai seama, sau nu ti-ai dat seama pana acum ca eu nu irosesc prietenia pe javre? Da, stiu, mi-ai spus sa nu ma schimb, dar tu gandesti cand mananci un cacat? Folosesti creierul ala, sau il ai numai pentru a-ti umple capul?

Cum poti sa spui asa ceva unei persoane de care tocmai ti-ai batut pula? Cum poti avea asemenea pretentii cand tot ce ai facut a fost sa ii schimbi caracterul dupa bunul tau plac? Nu pot sa inteleg cum poti pretinde asa ceva, cand chiar tu ai vrut sa schimbi acea persoana…Esti jalnic, demn de dispret si mai ales, demn de ura. Si inca o data, mi-esti scarbos, mi-e lehamite de aroganti ca tine, de jigodii cu 2 fete, de tarfe cu tupeu si de caractere de cacat.

Poate nu ajungeam sa te urasc asa daca iti aratai de la inceput adevarata fata…Poate nu ajungeam sa am alaturi de tine primele regrete din intreaga mea viata, poate nu se intampla nimic daca iti pasa intr-adevar. Dar nu ti-a pasat decat de tine. Regret ca te-am ajutat, regret ca mi-am irosit timpul alaturi de tine, regret ca nu ti-am dat ocazia sa imi cunosti si partea aceea intunecata. Regret ca am impartit un pat cu tine, regret ca mi-am impartit lucrurile si cunostintele cu tine. Regret ca am apucat sa iti aflu secretul cel mai intunecat. Da, toti avem secrete, dar al tau e periculos, e toxic si traumatizant.

De fapt, stii ce…Regret ca existi si ca ti-am oferit sansa de a exista alaturi de mine..Si uite si primele regrete din viata mea!

Stii…in fata mea esti un nimic, esti slab, esti 0. Fereste-te de mine, da-mi pace, dispari din peisajul meu..Nu imi da motiv sa te ingrop, nu imi da motiv sa iti distrug intreaga viata, nu imi da motiv sa te pun la pamant pentru ca o voi face, cu orice pret, cu orice mijloace. Te rog, du-te-n … ce-o fi, numai du-te!

Scrisoare III

Zic si eu...

