Informatii folositoare

newspaper

 

Intotdeauna am fost genul de persoana informata, dar nu in orice domeniu comun. Am preferat sa culeg informatii despre tot ceea ce imi placea sau mi se parea interesant. De-a lungul timpului am adunat informatii multe, unele poate foarte importante, altele de care nu foarte multe persoane stiu. Am avut intotdeauna o placere extraordinara in a citi carti de specialitate, articole din medicina, psihologie, psihiatrie si alte domenii interesante.

Trebuie neaparat sa spun ca nu m-au pasionat niciodata masinile, arhitectura sau programarea. Nu prea am avut treaba cu asa ceva si am preferat sa le inlocuiesc cu altele.

Am preferat insa, ca toate informatiile adunate de mine, sa fie impartasite numai persoanelor ce merita sa le stie, ce prezinta un adevarat interes pentru acel domeniu, sau care au o memorie remarcabila. Bine, de fapt, asa gandeam acum ceva vreme… Pana cand una din persoane avea ideea impartasirii oricarei informatii, mai ales daca putea scoate profit din ea.

M-a enervat faptul ca nu constientiza cat de importante sunt informatiile, cata putere iti ofera detinerea unei informatii foarte importante, chiar rara. Am avut placerea de a intalni foarte multe persoane bine informate, dar acele informatii nu erau “updatate”. Asa ca nu isi permiteau sa ma contrazica, iar de cele mai multe ori puteam sa ofer si sursa de unde aveam informatia mea updatata. Amuzant, dar totusi imi facea placere sa vad ca unii chiar sunt interesati de anumite domenii, asa ca am decis sa imi extind aria de cunostinte, sa adun din mai multe domenii, dar la fel de strict: numai cele ce imi faceau placere.

Dar stiu sigur un lucru: nu imi doresc sa impartasesc cunostintele mele cu oricine. Atata vreme cat eu m-am chinuit sa le caut, poate am cheltuit si ceva sume imense de bani pe niste carti sau mai stiu eu ce surse de informare, mi se pare corect sa faci si tu la fel. Nu mi-a placut niciodata sa ofer informatia pe tava, sau ajutorul, am preferat sa vad persoana luptandu-se pentru ea, cautand solutii, pentru ca asa am facut si eu. Iar atat vreme cat eu nu am primit nimic cadou, nici eu nu voi oferi.

Informatii folositoare

Zic si eu...

