Scrisoare IV

last

 

M-am gandit azi la tine si la promisiunea mea, apoi la juramantul pe care l-am facut diavolului. M-am gandit apoi de cate ori te-am blestemat, de cate ori am incercat sa te iert dar nu a mers. Si nu te iert pentru nimic, iar faptele tale bune nu pot compensa cu cele rele facute constient. Te urasc, iar asta e lucrul cel mai cert din toata viata mea la momentul acesta. Te urasc de moarte, urasc tot ce tine de tine, tot ce e langa tine, urasc pana si orasul pe care l-ai “infectat”. Da, atata ura nu imi face bine, dar prefer sa ma distrug asa decat din suferinta.

Urasc ca te-am ajutat, ma urasc din tot sufletul pentru ca am facut asta…Ah, sunt atatea lucruri pe care as fi putut sa nu le fac, sunt atatea lucruri! Si uite ce patesc daca nu imi ascult instinctul…

Stii, nu ai dreptul sa iti para rau! Nu ai castigat dreptul asta, ci de fapt l-ai respins odata ce ai acceptat sa faci ceea ce ai facut. Nu ai dreptul sa te gandesti la ce ai facut, pentru ca acum e prea tarziu. Nu ai dreptul sa te scuzi, nu mai ai drept la nimic!  Toate au disparut in momentul ala.

Si culmea, iti mai pui si intrebari, de parca nu ti-ai da seama care e problema de fapt. Ti-am zis de atatea ori, poate nu in fata, dar cu subtilitate. Nu vreau sa fiu rea, dar oare e nevoie de mai mult creier sa intelegi? Stii, dragule, vorba era ca “Din cand in cand trebuie sa fim si egoisti”, dar nu cred ca trebuie sa fim asa in permanenta.

Si uite, culmea, egoismul tau se intoarce impotriva ta. Nu, nu ma voi razbuna pe tine, tu vei face parte doar dintre victimele colaterale. Dar jur ca vei suferi, jur ca vei afla cum e de fapt sa fii sus, iar cel pe care il considerai prieten sa te puna la pamant, sa se uite cum esti lovit si poate chiar sa te loveasca si el, asa de fun!

Si nu vei avea dreptul sa te aperi, nu vei avea dreptul sa ripostezi sau sa comentezi, pentru ca iti vei da seama ca il vei rani pe cel la care tii. Nu, nu meriti sa mori, meriti sa traiesti cu rana adanc deschisa, tot restul vietii.

Scrisoare IV

Zic si eu...

