Scrisoare V

love_letter

Am decis sa iti scriu inca o scrisoare. Am simtit nevoia de a-mi impartasi bucuria, fericirea, zambetele. Mi-e inca dor detine, sau poate nu va disparea niciodata, caci simt cum imi creste inima la gandul ca te voi revedea.

Mi-ai luminat viata cu miile de stele din ochii tai. M-ai facut sa vad viata roz, ai readus o inima inghetata la viata, ai reusit sa ma faci sa imi deschid sufletul cu incredere si fara teama ca voi fi ranita. Si chiar de se va intampla sa ma ranesti, voi sti ca nu a fost voit. Voi fi fericita sa te fi avut, apoi imi voi vedea de viata mea.

Ai castigat un loc important in sufletul meu, ai reusit sa spargi zidul de gheata, transformand gheata in lacrimi cristaline de fericire. Ai facut sa nu ma mai doara, ai facut viata sa para mai usoara, iar greutatile ei, mai usor de indurat. Ai reusit sa faci ceea ce nimeni nu reusise, ai reusit sa ma intelegi si sa ma sustii.

Asa ar fi sunat scrisoarea mea catre tine, cel la care inca tin…Nu mai vreau sa ma chinui, nu mai pot, nu am motiv, mai ales dupa ce am vazut cat pot insemna pentru tine. Adica nimic.

Da, sunt recunoascatoare pentru tine, dar mai bine fara rau, caci raul ma duce la fund. Ma gandesc cateodata ca poate nu m-am ridicat complet, poate inca stau in genunchi. Si prin tine imi gaseam forta de a mai merge cativa pasi, caci poate mai incolo ma asteapta ceva mai bun. Dar m-am inselat cand am crezut ca tie ti-ar pasa, ca tu ai lupta pentru mine la fel cum am incercat eu sa o fac. M-am inselat sa cred ca e ceva mai mult decat vedeam.

As fi vrut sa nu se termine asa, am visat ca vei lupta pentru mine, pentru dragostea mea, dar nu..Am visat frumos, dar de fapt ealitatea e cruda, e un cosmar. Stiu ca acum am un motiv in plus sa nu mai dau nimanui nicio sansa vreodata, asta a fost ultima picatura, ultima lovitura pe care am suportat-o, pacat ca a trebuit sa fii tu cel care m-a lovit. Pacat ca s-au sfarsit cu tine incercarile mele si pacat ca vei fi ultimul in fata caruia m-am deschis. Pacat.

Scrisoare V

Zic si eu...

