Te doare ceva?

social_suicide_by_scaryjesus

 

Da, am mai dat inca o sansa…Mie, lui, oricui, sau poate situatiei. Am pierdut, inca o data, am sperat ca voi insemna ceva pentru cineva, am sperat sa imi dea un semn pentru ca nu fac fata asteptarii. Dar cand nu vezi niciun semn, pierzi speranta. Asa ca stiam deja, a renuntat la mine, iar odata cu asta, nu il mai intereseaza daca a fost ceva. Si stii ce doare cel mai rau? Ca acum cuvintele lui par minciuni nerusinate, ca acum mi-e sila de toti, nu numai de el. Si ce e cel mai trist este ca nu mai am incredere.

Toti facem promisiuni, toti dorim sa ne tinem de ceva, dar eu accept sa ma dau batuta numai atunci cand imi este imposibil sa fac altceva. Si ma doare si mai rau cand vad ca multi au posibilitatea de a face si altceva, de alupta aprig, dar nu o fac. Si ma face si pe mine sa ma dau batuta, ma face sa vreau sa fug, pentru ca de fapt asta vad si la altii. Da, ma saturasem sa fug, am vrut sa stau, dar am vrut sa vad ca nu sunt eu singura care lupta sa se schimbe, care vrea sa faca asta si care in sfarsit a gasit o motivatie. Si ghici ce? Chiar eram singura, singura mereu. Intotdeauna am luptat pana la epuizare, intotdeauna am gasit o motivatie, chiar si pe ultima suta de metri…si de ce? Ca sa mai las inca o parte din mine cuiva? Ca sa aflu ca la sfarsit nu mai pot sa fiu om? Ca sa imi dau seama ca nu mai sunt capabila sa fiu umana?

Imi pare rau ca am crezut ca vrea sa fie langa mine…

 

Te doare ceva?

2 thoughts on “Te doare ceva?

Zic si eu...

