Momente fericite…

Happy

Incep sa cred ca am si eu in final dreptul la a fi fericita, iubita si apreciata. Intr-adevar, datorita lui acum pot spune ca am un vis din copilarie implinit: acela de a detine un glob din acela de Craciun, cu zapada si etc. Si tot datorita lui am reusit sa imi dau seama ca am si calitati, ca pot fi si buna, nu numai o jigodie, ca pot sa iubesc sincer si ca pot fi geloasa. Cu el experimentez sentimente, stari noi si multe altele. El imi ofera sentimentul de siguranta. Cum sa nu il iubesti cand vezi ca se gandeste la toate, ca ia in calcul orice posbilitate, ca se gandeste la nevoile mele si ca ma face treptat sa le satisfac si eu pe ale lui? Cum poti sa nu iubesti asemenea om?

Cand sunt in bratele lui ma simt fericita, protejata si implinita. Da, il iubesc! Nu imi vine a crede, dar e adevarat. E singurul lucru bun care mi s-a intamplat de cand am plecat de acasa, e singurul care m-a ridicat treptat, care m-a ajutat sa ma inteleg, care m-a inteles si m-a ascultat cu atentie de fiecare data, orice aberam.Este chiar singurul pe care il cred cand imi spune ca sunt “frumoasa”…si da, langa el ma simt frumoasa, ma simt linistita si parca nimic nu imi poate tulbura starea.

Ii ador buzele pufoase, sarutul dulce si imbratisarea ocrotitoare. Ador felul in care ma priveste, felul in care ma trateaza, ii ador pana si fundul! Si sunt fericita sa stiu ca e al meu, numai al meu si ca vreau sa fiu numai a lui. Ma face sa imi doresc sa fiu mai buna, sa ma ridic si sa merg mai departe, orice s-ar intampla. E…minunea mea, cadoul meu de Craciun.

Si pana la urma..raman fara cuvinte cand ma gandesc la el si la starea care ma cuprinde cand sunt in bratele lui, in orice dimineata, oricat de mult ar ploua, oricat de posomorata ar fi vremea…El este pastila mea pentru optimism si fericire.

Iar la sfarsitul zilei, tot ce conteaza este ca IL IUBESC!

Momente fericite…

Zic si eu...

