Scrisoare VI

Talk

Avem atatea de vorbit, dar totusi, nu ne spunem nimic. Dar parca eu nu am atatea de spus, caci cuvintele mele sunt asternute pe foi, m-am descarcat de ele. Tu in schimb, pari sa ai foarte multe de spus. Si toate cuvintele tale par dureroase, chiar si cele nespuse. As vrea macar sa le inregistrezi pe ceva, sa le aud fara sa te vad, caci imaginea ta imi provoaca sila. Nu, nu am nevoie sa te aud, dar poate te-ar ajuta sa te descarci.

Nu vreau sa te ranesc sau sa fiu o jigodie cu tine, dar jur ca nu iti voi acorda sansa sa avem o discutie fata in fata, in care tu sa iti spui oful. Nu vreau sa te aud, sa te ascult caci azi ma bucur ca am disparut din perisajul tau nociv. Iar daca ai avea sansa de a-mi vorbi, promit ca nu te voi asculta, promit ca ma voi preface ca sunt singura. Refuz sa te mai intalnesc vreodata, refuz si neg absolut orice se leaga de tine, de noi, de trecutul nostru.

M-ai intrebat odata, la final de drum, daca regret ca te-am ajutat…Ei bine, nu regret ca am ajutat un om, dar regret ca omul acela ai fost tu. Regret ca am irosit toate resursele mele si toata energia fix pe tine. Dar atat. As fi vrut sa pot sa te urasc cu toata fiinta mea, sa te pot jigni, sa te pot scuipa si sa te pot umili, dar iti sunt oarecum recunoscatoare pentru ca m-ai tinut de mana atunci cand eram pe marginea prapastiei.

Nu ma mai doare nimic ce se leaga de tine, insa ma deranjeaza sa stiu ca inca existi in peisajul vietii mele. De fapt, ma deranjeaza ca ai atatea de spus pentru mine si le oferi altora cuvintele adresate mie. Dar ce ma deranjeaza cel mai rau este ca esti ipocrit, ca te deranjeaza tocmai lucrurl pe care il prevedeai. Cum poti fi asa?

 

Scrisoare VI

Zic si eu...

